خاطرات در فیسبوک صفحه اختصاصی خواهند داشت

0
377

کالاسودا – خاطرات فیسبوک از این پس میتوانند در صفحه اختصاصی خود قابل دسترسی باشند.

اگر متوجه شده باشید، فیسبوک بخشی برای یادآوری خاطرات دارد که بسته به روز یا ساعتی خاص، عکس/ ویدئو یا پست قدیمی چند سال قبل را در بالای قسمت نیوزفید برای شما به نمایش میگذارد. این یک راه عالی برای یاداوری این خاطرات با دوستان و مرور انهاست.

خبر خوب اینکه اکنون فیسبوک یک فضای اختصاصی برای این کار طراحی کرده است که در آنجا میتوانید به همه خاطران خود در یک مکان دسترسی پیدا کنید. پیش از این اگر پست خاطرات را نمیدیدید، نمیتوانستید که آن را دوباره پیدا کنید. این موضوعی ناراحت کننده برای بسیاری از کاربران بود. اکنون با وجود این فضای اختصاصی این مشکل تا حدود برطرف شده است.

اینکه این خاطرات تا چند سال قبل پیش خواهند رفت، بستگی به این امر دارد که چند سال است از فیسبوک استفاده میکنید و چه میزان پست در این سالها گذاشته اید. آشکار است که اگر پستهای زیادی طی این سالها گذاشته باشید، شانس بیشتری برای دیدن خاطراتتان طی این سالها دارید.

همچنین پستهایی که در آنها تگ شده ایت نیز در بخش خاطرات به معرض نمایش گذاشته میشوند. اگر خواهان دیدن همه انها هستید کافیست به بخش Memories  رفته یا از اپلیکیشن فیسبوک بخش More را بزنید تا به این بخش دسترسی داشته باشید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید