خبرهای مرتبط با رجیستری اصلاح شدند

1
721

خبرهای مرتبط با رجیستری اصلاح شدند ، چرا که متاسفانه در برخی خبرگذاری ها تاریخ مشمول شدن برندهای نوکیا و هواوی در طرح رجیستری به اشتباه ذکر شده است .
تاریخ مشمول شدن هواوی و نوکیا :
شنبه نوزدهم اسفندماه
تاریخ مشمول شدن سونی و تکنو:
شنبه بیست و ششم اسفندماه

اما پس از پرداختن به این اصلاح یا اصلاحیه ، بد نیست به این موضوع نیز بپردازیم که ؛ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، رجیستری یا همان مجوز سلامت گوشی‌های وارداتی،طرحی است که در سال ۸۵ آغاز شد و در ابتدای راه به دلیل اجرای ناموفق، در کمتر از ۱۲ ماه متوقف شد.

طرح مذکور که هدفش مبارزه با قاچاق گوشی تلفن همراه، حمایت از واردکننده‌های داخلی و جلوگیری از ورود گوشی‌های بدون خدمات پس از فروش بود تا بتواند سدی بزرگ در مقابل قاچاق این محصول شود هر چند در مقابل، بر اساس اظهار نظرهای کارشناسان اجرای نادرست این طرح  باعث افزایش قیمت گوشی موبایل خواهد شد.
اجرایی شدن طرح رجیستری که از بعد از گذشت نزدیک به ده سال از ۵ آبان آغاز شده است همچنان با ابهاماتی از جمله دارندگان تلفن همراه، افزایش قیمت گوشی و نامشخص بودن وضع گوشی های موجود در بازار روبه‌روست.

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مجید
مجید
6 سال پیش

این چه طرح مسخره ای اخه گوشی ال جی گرفتم رجیستر شده باگارانتی مدیا پردازش خوب,,, از سایت همتا sms امده می گه یک هفته دیگه در صورت فعال نشدن گوشی سرویسش قطع میشه کد فعال سازی را وارد سیستم همتا کردم میگه کد صحیح نیست رفتم نمایندگی ال جی گفتند رجیستری به ما ربط نداره فقط مشکل سخت افزاری را حل میکنیم رفتم به فروشنده گفتم که عودت بده گفت عودت نمیدم .گوشی هنوز یک ماه نشده سیم کارت اول سرویس نمیده این چه قانونی که گوشی رجیست شده قبل از یک ماه از کار افتاده… این طرح کلا… Read more »