خدمت جدید دیجی کالا به فروشندگان

0
430
خدمت جدید دیجی کالا به فروشندگان|کالاسودا

خدمت جدید دیجی کالا به فروشندگان|کالاسوداکالاسودا – دیجی کالا خدمت جدیدی به فروشندگان ارائه کرده است و به انها پیشنهاد کرده است که اگر در فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین موفق هستند، هم اکنون وارد خانواده بزرگ marketplace دیجی کالا شوند.

این خبر کوتاه کافیست تا دریابیم که دیجی کالا در حال تغییر استراتژی در بخشهایی از سازمان خود است و تصمیم بگیرد به جای اینکه همه امور را خودش دست بگیرد، همانند یکی از رقبایش، مارکت پلیس شود و این اجازه را به فروشندگان بدهد که خود آنها به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشند و از آنها حق کمیسیون بگیرد. این سایت یک بستر فوق العاده را برای فروش هم برای توزیع کننده و هم برای تولید کننده از تجار و کسب وکارها گرفته تا مدیران شرکتهای سراسر کشور فراهم میکند تا به سادگی بتوانند محصول خود را از طریق دیجی کالا در معرض نمایش بگذارند و با استفاده از تولید محتوای مناسب در سایت و شبکه توزیع گسترده، در اسرع وقت ان را به دست مشتری خود برسانند. برای این کار کافیست تا عضو خانواده مارکت پلیس شوند.

این شیوه یکی از رایج ترین شیوه کسب و کار در دنیاست و جالب است که دیجی کالا هم به این روش روی اورده است و ممکن این سوال را در ذهن مخاطبین ایجاد کند که ایا روش قبلی موفق نبوده است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها