راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حامل، با بهترین ها آشنا شوید

0
1460

راهنمای  خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حامل بدون شک برای افرادی که علاقه مند به گردش و پیک نیک هستند بسیار جالب است، این اسپیکر بلوتوث ها می تواند لذت گردش در ساحل و جنگل را چندین برابر کند، البته این موضوع به آن معنا نیست که افرادی که در خانه هستند به این محصولات نیازی ندارند. اسپیکر بلوتوثی قابل حامل به دلیل جابه جایی آسان و همجنین قابلیت شارژ شدن برای افرادی که در خانه هستند نیز بسیار کاربردی است.

این روزها محصولات بسیار زیادی به عنوان اسپیکر بلوتوثی قابل حامل در بازار جهانی وجود دارد، خوشبختانه منابع معتبری برای تشخیص بهترین خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حامل وجود دارد که در این بخش قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. از این رو اگر علاقه مند به خرید اسپیکر اسپیکر بلوتوث قابل حمل هستید با ما همراه باشید. برای آشنایی با بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل 2019 نیز این مقاله را بخوانید.

مزایای اسپیکرهای بلوتوثی

مزایای اسپیکرهای بلوتوثی مانند بسیاری از محصولات کاربردی با حجم کم است و شما می توانید به تمام قابلیت های اسپیکر خود دسترسی پیا کنید، با این تفاوت که این محصولات قابل حمل هستند و نیازی به ثایت بودن در یک محیط ندارد، با این وجود مهم ترین موضوع را در میان مزایای اسپیکرهای بلوتوثی باید اینگونه باید کرد که این محصولات در قیمت ها و همچنین کیفیت های مختلف و متنوعی در اختیار کاربران قرار می گیرند که می توانید مطابق نیاز خود از جمله مقاوم بودن در برابر آب، شارژ باتری بسیار زیاد و… به خرید آن ها بپردازید.مزایای اسپیکرهای بلوتوثی

معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل

همانطور که بیان شد اسپیکر های قابل حمل بسیاری در بازار جهانی وجود دارد و انتخاب میان ان ها بسیار سخت است. این محصولات قابلیت های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند و می توانید متناسب با نیاز خود بهترین خرید را داشته باشید.

برخی از اسپیکر های قابل حمل برای محیط های مانند استخر مناسب هستند و برخی دیگر نیز برای محیط های باز مانند جنگل و پارک، از این رو می توانید متناسب با محیط هایی که بیشتر در آن ها قرار می گیرید، بهترین انتخاب را داشته باشید. از این رو در گام اول نیاز دارید که خواسته خود را از اسپیکر قابل حمل خریداری شده مشخص کنید.

این موضوع را در نظر داشته باشید که تمام خریداران و طرفداران اسپیکرهای قابل حمل نیاز به یک اسپیکر بلوتوث با کیفیت با باتری بسیار خوب دارند، اما در کنار این موارد باید اولویت بندی هایی برای خود در مورد محیط هایی که بیشتر در آن قرار می گیرید را انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر علاقه مند به شنا هستید باید اسپیکر هایی با استانداردهای مقاومت بالا را خریداری کنید یا اگر اهل مهمانی هستید می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که دارای قدرت بالاتری هستند و از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که می توانند همگام سازی شوند.

برای معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل با ما همراه باشید، بررسی 10 اسپیکر برتر و حدود قیمت آن ها

اسپیکر بلوتوث UE Boom 3 را باید بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل دانست. حال در این بخش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا UE Boom 3 را در این رتبه قرار دادیم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل UE Boom 3

این محصول وزنی در حدود 1.2 پوند دارد و باتری بسیار با کیفیت آن قابلیت پخش 15 ساعت موسیقی را در اختیار کاربران قرار می دهد. NFC و همچنین پشتیبانی از کابل Aux را می توان از ویژگی های دیگر این محصول دانست. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل UE Boom 3 دارای استاندارد IP67 است و بالاترین مقاومت را در برابر آب و گرد و غبار دارد.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان طراحی جالب در کنار کیفیت صدای خیره کننده ی این محصول دانست. این محصول دارای دکمه های کنترلی است که به شما اجازه می دهد بدون استفاده از گوشی هوشمند خود به تغییر موسیقی بپردازید. این محصول با قیمتی در حدود 110 یورو به فروش می رسد.اسپیکر بلوتوثی قابل حمل UE Boom 3

اسپیکر Bose SoundLink Revolve

این اسپیکر را می توان برترین محصول برای دونده ها و ورزشکاران در نظر گرفت. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Bose SoundLink Revolve  در حدود 1.5 پوند وزن دارد و حدود 12 ساعت پخش موسیقی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این اسپیکر بلوتوث جذاب محیط هایی تا شعاع 30 فوت را پشتیبانی می کند. اسپیکر بلوتوثی کوچک Bose SoundLink Revolve قیمتی در حدود 150 یورو دارد. البته قیمت اسپیکرهای بلوتوثی کوچک تنوع بسیار زیادی دارد و این محصول در کنار بهترین ها است.

از ویژگی های مثبت این محصول می توان به انتشار 360 درجه صدا و همچنین طراحی بسیار زیبای این محصول اشاره کرد، مطابق انتظار این اسپیکر بلوتوث کیفیت صدای خیره کننده ای دارد با این وجود این محصول برای محیط های کوچک و داخلی بسیار مناسب است و با گوشی هوشمند شما می تواند تنها 30 فوت معادل 10 متر فاصله داشته باشد.اسپیکر Bose SoundLink Revolve

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Charge 4

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث  را با اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Charge 4 ادامه می دهیم، این محصول وزنی در حدود 2.12 پوند  دارد، با این وجود باتری اسپیکر بلوتوث قابل حمل  یاد شده خیره کننده است و قابلیت پخش موسیقی برای 20 ساعت را در اختیار کاربران قرار می دهد. این اسپیکر بلوتوث را می توان از پرفروش ترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل در بازار ایران نیز دانست که از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می کند.

این محصول ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به باس بسیار قدرتمند و همچنین مقاومت در برابر آب اشاره کرد. این محصول نیز در بازار جهانی حدود 135 یورو قیمت دارد. نماینده JBl مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی خوب را دارد و در بازار ایران نیز طرفداران زیادی داشته است.اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Charge 4

اسپیکر بلوتوثی Bowers and Wilkins Zeppelin Wireless

در کنار موارد یاد شده Bowers and Wilkins Zeppelin Wireless را می توان به عنوان یکی از بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل  در نظر گرفت. این محصول قیمتی در حدود 460 یورو دارد و در اختیار کاربران سراسر جهان قرار می گیرد.

این اسپیکر را می توان یکی از سنگین ترین اسپیکرها بلوتوثی دانست. این محصول وزنی در حدود 14 پوند دارد و حضور ساب وفر 50 واتی می تواند شرایط خیره کننده ای را به وجود آورد.این محصول با کیفیت می تواند صدا را به تمام محیط انتقال دهد و طراحی آن نیز به نوع به زیبای خانه کمک می کند، با این وجود نصب و راه اندازی این اسپیکر کمی متفاوت تر و سخت تر از محصولات دیگر است.اسپیکر بلوتوثی Bowers and Wilkins Zeppelin Wireless

اسپیکر Bose SoundLink Mini II

اسپیکر Bose SoundLink Mini II را می توان بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میان رده دانست. این محصول در حدود 140 یورو قیمت داردو  محصول می تواند تا 10 ساعت به پخش موسیقی بپردازد.

این اسپیکر بلوتوث ظاهری مانند یک تانک دارد و کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد، ابعاد مناسب این محصول بسیار جالب توجه است، اما این موضوع را در نظر داشته باشید که این اسپیکر از NFC پشتیبانی نمی کند.

اسپیکر Bose SoundLink Mini II در سال 2015 تولید شد با این وجود و پس از گذشته حدود 4 سال از تولید آن هنوز هم در کنار برترین اسپیکرهای بلوتوثی قرار می گیرد، به نوعی که به نظر می رسد این محصول تازه طراحی و تولید شده است.اسپیکر Bose SoundLink Mini II

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Anker Soundcore Flare

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث  را با برند انکر ادامه می دهیم. بدون شک این محصول را باید در کنار بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل ارزان قرار داد. این اسپیکر با وجود ویژگی های بسیار خوب قیمتی پایین تر از رقبا دارد و حدود 55 دلار به فروش می رسد. این محصول می تواند تا 12 ساعت به طور مداوم به بخش موسیقی بپردازد و مقاومت بالای آن در برابر آب جالب توجه خواهد بود.

کیفیت صدای قابل توجه در کنار قیمت مناسب و همچنین وجود نرم افزار موبایلی بسیار حرفه ای این محصول را به عنوان برترین انتخاب در میان اسپیکر های مقرون به صرفه معرفی می کند. با این وجود نمی توان انتظار صدای بسیار بلندی را از این اسپیکر داشت و شاید بتوان این موضوع را به نوعی نقطه ضعف آن محصول در نظر گرفت.اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Anker Soundcore Flare

اسپیکر UE Wonderboom

بیشتر کاربران و علاقه مندان اسپیکر های بلوتوثی و قابل حمل این محصول را برای کمپینگ و همچنین محیط های باز مناسب می دانند، این تصور نیز درست است، با این وجود اسپیکر UE Wonderboom یک انتخاب بسیار خوب برای این افراد به شمار می رود.

اسپیکر UE Wonderboom ابعاد و وزن بسیار مناسبی دارد و آن را می توان در کنار بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل قرار دارد. این محصول کمتر از یک پوند وزن دارد و محدوده استفاده از بلوتوث آن نیز حدود 33 متر است، این موضوع در کنار مقاومت در برابر آب می تواند بهترین همراه برای سفرهای کوتاه مدت و همچنین محیط های باز در نظر گرفته شود.

این اسپیکر قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و با حدود 50 یورو می توان آن را خریداری کرد. اسپیکر UE Wonderboom می تواند تا 10 ساعت پس از شارژ شدن به پخش موسیقی بپردازد البته این موضوع را در نظر داشته باشید که در این محصول مقرون به صرفه خبری از NFC و همچنین پشتیبانی از کابل Aux نیست و تنها از طریق بلوتوث می توان به آن متصل شد.

این اسپیکر در کنار تمام ویژگی های جالب توجهی که دارد حجم صدای بسیار بالایی را در اختیار شما در مقایسه با محصولات گران قیمت تر قرار نمی دهد و شاید تنها موضوعی که باعث ناراحتی خریداران شود حجم صدای این محصول است، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این محصول یک اسپیکر تقریبا ارزان قیمت به شمار می رود.اسپیکر UE Wonderboom

اسپیکر قابل حمل Tribit XSound Go

بدون شک اگر قصد داشتیم محصولات را در مقایسه با قیمت آن ها ترتیب بندی کنیم، این محصول در صدر جدول قرار می گرفت. اسپیکر قابل حمل Tribit XSound Go قیمتی در حدود 30 یورو دارد و آن را می توان یک محصول جالب توجه برای افرادی که قصد پرداخت هزینه ی خاصی برای داشتن این محصولات را ندارند، به شمار رود. با این وجود این محصول مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی خوب را دارد.

اسپیکر قابل حمل Tribit XSound Go وزنی در حدود 0.8 پوند دارد و توان 12 واتی این محصول می تواند یک محیط کوچک را پشتیبانی کند. در کنار قیمت مناسب این محصول می تواند تا 24 ساعت به پخش  موسیقی بپردازد. در کنار قیمت بسیار مناسب پشتیبانی از IPX7 پشتیبانی می کند ویک اسپیکر بلوتوثی قابل حامل مقاوم در برابر آب به شمار می رود. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این محصول نیز بدون نقص نیست و زمان زیادی برای شارژ شدن این محصول به طور کامل نیاز است.اسپیکر قابل حمل Tribit XSound Go

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Sony SRS-XB501G

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حامل  را با نماینده سونی بیش از پیش جذاب تر می کنیم. نماینده سونی در تمام دسته بندی ها بدون شک طرفداران خاص خود را دارد. این محصول با ظاهری خاص از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی می کند. این محصول قابلیت پخش موسیقی به مدت 12 ساعت را دارد و می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند. این محصول کیفیت و قدرت صدای بسیار خوبی دارد و می توان آن را به عنوان یک محصول قابل اعتماد خریداری کرد، با این وجود در بخش دستیار صوتی نقاط ضعفی دارد، این محصول قابل تشخیص صدای ضعیفی دارد و چراغ های آن نیز با یکدیگر همگام سازی نشده اند.

اسپیور کمپانی سونی با قیمتی در حدود 280 پوند به فروش می رسد، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این محصول با وجود قیمت بالا ارزش خرید مناسبی دارد.اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Sony SRS-XB501G

اسپیکر بلوتوث Denon Envaya (DSB-250BT)

به عنوان آخرین اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی قصد داریم این محصول را معرفی کنیم. Denon Envaya  قیمتی در 125 یورو قیمت دارد و در کنار محصولات خوش قیمت و میان رده قرار می گیرد. این محصول شارژ باتری مناسبی دارد و قابلیت 13 ساهت پخش موسیقی را در اختیار کاربران قرار می گیرد. این اسپیکر بلوتوث وزنی در حدود 1.3 پوند دارد و ابعاد مناسبی برای مسافرت دارد.

این محصول را می توان از اسپیکرهایی دانست که ویژگی های جالب توجهی دارد و می تواند تمام محیط اتاق را پوشش دهد، البته در این میان دکمه های روی این محصول به نظر مورد تایید کاربران قرار نگیرد و مشکلاتی را برای آن ها ایجاد کند.جایگاه این دکمه ها نیز جالب نیست. اسپیکر بلوتوث یاد شده در برابر آب مقاوم است و از استاندارد IP67 پشتیبانی می کند

در این بخش تلاش کردیم مجموعه ای از بهترین گزینه های برای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حامل را بررسی کنیم، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که محصولات دیگری نیز وجود دارد که می تواند در این لیست قرار بگیرند.

نظر شما در مورد بهترین خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حامل چیست؟ کدام محصول را برترین انتخاب برای علاقه مندان اسپیکرهای قابل حمل می دانید؟آیا در این بخش قیمت همیشه عامل اصلی کیفیت است و نمی توان محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کرد؟اسپیکر بلوتوث Denon Envaya (DSB-250BT)

حدود قیمت اسپیکر بلوتوث

در بخش معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل حدود قیمت بهترین اسپیکر های بلوتوثی را مورد بررسی قرار دادیم، به طور کلی حدود قیمت اسپیکر بلوتوث را باید در بین 50 یورو تا 500 یورو دانست، البته اسپیکر های بلوتوثی ارزان تر و گران تر نیز در بازار جهانی وجود دارد.

در بازار ایران نیز حدود قیمت اسپیکر بلوتوث مانند بازار جهانی بسیار گسترده است و می توانید اسپیکر هایی با قیمت حدود 500 هزار تومان تا 25 میلیون تومان را خریداری کنید،البته این موضوع را در نظر داشته باشید که بیشتر خرید و فروش های اسپیکر در بازار ما محدود به اسپیکر های ارزان قیمت و نهایت میان رده است و در این میان جی بی ال و سن هایزر طرفداران بسیاری دارند.

مزایا و معایب اسپیکر های بلوتوثی

در انتها نیز قصد داریم به طور کلی به مرور مزایا و معایب اسپیکر های بلوتوثی بپردازیم، این محصولات که مورد بررسی قرار گرفتند به طور کلی به دلیل قیمت های متنوع ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند با این وجود در انتها قصد داریم آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

مرور مزایای اسپیکر های بلوتوثی

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • حمل و نقل آسان
  • مناسب برای اتاق ها و خانه های کوچک

مرور معایب اسپیکر های بلوتوثی

  • کیفیت صدای پایین تر در مقایسه با سایر اسپیکر ها
  • برای محیط های بسیار بزرگ مناسب نیست
  • وابستگی به بلوتوث و همچنین توانایی اتصال تمام افرادی که در آن محیط قرار دارند

 

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2019 چه مشخصاتی دارند؟

اسپیکرهای بلوتوثی یکی از اکسسوری هایی هستند که افراد به دلایل مختلف آنها را انتخاب می کنند و برای پخش کردن موسیقی در محل کار یا زندگی خود از آن استفاده میکنند.

مزایای استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل

این اسپیکرها در مدل های مختلف کیفیت های پخش صدای مختلفی را ارائه می کنند. تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نیز امروزه در پی برداشتن جک هدفون بوده و اتصال با بلوتوث را ترجیح می دهند. به همین دلیل اسپیکرهای بلوتوثی روز به روز در حال محبوبیت هستند. در زیر بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 برایتان گردآوری شده است که در ادامه می خوانید.

بهترین اسپیکرهای بلوتوث ارزان

اسپیکر JBL Flip 4

این اسپیکر یک اسپیکر بلوتوثی است که زودتر از دیگر برندها به بازار آمده و قیمت ارزان تری نیز دارد. این اسپیکر ضدآب بوده و صدای 360 درجه پخش میکند. به این معنی که اگر می خواهید صدایی عالی که در سراسر اتاق پخش شود دریافت کنید می توانید از این اسپیکر استفاده کنید.

 کیفیت صدای Flip 4 بسیار خوب است و همان چیزی است که از اسپیکر JBL انتظار می رود. شما می توانید این دستگاه را با دیگر اسپیکرهای Flip 4 و یا دیگر اسپیکرهای JBL جفت کنید. این اسپیکر ضدآب بوده و حتی زیر دوش، کنار استخر و زیرباران نیز می توانید از آن استفاده کنید. قیمت این دستگاه 75 دلار است. برای آشنایی با بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل 2019 نیز این مقاله را بخوانید.

اسیپکرهای بلوتوثی JBL Flip 4

اسپیکر Anker Soundcore

اگر زیاد نگران کیفیت صدا نیستید و بیشتر در پی اسپیکری با عمر باتری طولانی و قیمت ارزان هستید، بهترین اسپیکر بلوتوث anker soundcore گزینه ای خوب برای شماست. این اسپیکر می تواند 24 ساعت باتری در خود نگهدارد که می تواند برای چند روز کاری شما مناسب باشد. همچنین دارای اندازه آن تنها 66 فوت است که جای زیادی نمی گیرد. باس این اسپیکر کم است و اگر به دنبال این موضوع هستید بهتر است از اسپیکرهای قدرتمند سونی استفاده کنید. قیمت این محصول 30 دلار است.اسیپکرهای بلوتوثی Anker Soundcore

اسپیکر Sony SRS-XB41 یکی از بهترین مدل اسپیکر بلوتوث

سونی با طراحی بی نظیر خود در این اسپیکر چیزی دارد که دیگر اسپیکرها ندارند و آن چراغ های LED این اسپیکرهاست. چراغ های LED در اطراف اسپیکر و داخل آن قرار دارد و آن را تبدیل به بهترین مدل اسپیکر بلوتوث سونی کرده است. بنابراین می توانید در مهمانی ها از این اسپیکر به عنوان دی جی استفاده کنید. عمر باتری این اسپیکر نیز بسیار چشمگیر است اما اگر چراغ های بلوتوث روشن باشد، می تواند باتری را کاهش دهد. اما اگر چراغ های اسپیکر خاموش باشد، عمر باتری به 24 ساعت می رسد.

محصولات سونی که به کیفیت صدای عالی مشهور هستند و مدل SRS-XB41 نیز از این قضیه مستثنی نیست. میزان باس این اسپیکر زیاد است و باسی عمیقی و شگفت انگیز می تواند پخش موسیقی خصوصا سبک رپ و هیپ هاپ  را برای شما جذاب تر کند. این مدل ارزان نیز و قیمت آن نزدیک به 200 دلار است. اما اگر در پی یک محصول با کیفیت و همه چیز تمام هستید، بهتر است که این مدل را انتخاب کنید.اسپیکر Sony SRS-XB41 یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

اما بهترین اسپیکرهای بلوتوثی با عملکرد بلندگو چه مدل هایی هستند؟

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که از عملکرد اسپیکر خود خسته شده اید؟ شاید زمان رسیده باشد که اسپیکر خود را با یک مدل بالاتر مانند اسپیکرهای بلوتوثی عوض کنید.

همه اسپیکرهای بلوتوثی را می توانید به عنوان اسپیکری بی سیم مانند یک گوشی با خود به همه جا ببرید. یادتان باشد که  اسپیکر گوشی شما قدرت زیادی ندارد و نباید از آن انتظار داشته باشید. هدف اولیه استفاده از گوشی همراه برقراری ارتباط با افراد است. بنابراین اگر قصد شما لذت بردن از موسیقی و تقویت صداست، بهتر است که از یک اسپیکر قوی مانند اسپیکرهای بلوتوثی استفاده کنید.

اسپیکرهای بلوتوثی که این روزها وجود دارند، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بعضی از آنها برای ساحل مناسب اند، در حالی که برخی دیگر به درد اتاق نشیمن و بعضی نیز در حین حرکت به کار می آیند. این اسپیکرها در مدل های مختلف کیفیت های پخش صدای مختلفی را ارائه می کنند.تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نیز امروزه در پی برداشتن جک هدفون بوده و اتصال با بلوتوث را ترجیح می دهند. به همین دلیل اسپیکرهای بلوتوثی روز به روز در حال محبوبیت هستند. در ادامه تعدادی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی که می تواند عملکرد یک بلندگو ی قوی و با کیفیت در موقعیت هایی مناسب را برای شما داشته باشد به شما معرفی خواهیم کرد.

اسپیکر Anker SoundCore 2

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی با قیمت مناسب و صدای بلند هستید می توانید اسپیکر Anker SoundCore 2 را بررسی کنید. این اسپیکر دارای میکروفون داخلی با کیفیت بالا، صدای بلند و محدود اتصال تا 66 فوت است. اسپیکر Soundcore 2 یک دستگاه کوچک اما با کیفیت و دارای عمر باتری 24 ساعته، دارای پورت AUX و مقاومت IPX5 و مقاومت در برابر آب است.

این اسپیکر می تواند 24 ساعت باتری در خود نگهدارد که می تواند برای چند روز کاری یا تفریحی شما مناسب باشد. همچنین دارای اندازه آن تنها 66 فوت است که جای زیادی در کیف یا خودروی شما نمی گیرد. البته باید اضافه کنیم که باس این اسپیکر کم است و اگر به دنبال این موضوع هستید بهتر است از اسپیکرهای قدرتمندتری استفاده کنید. قیمت این محصول 40 دلار است.

اسپیکرهای بلوتوثی Anker SoundCore 2

اسپیکر DOSS Touch

اسپیکر DOSS Touch یک اسپیکر بلوتوثی بسیار زیبا است که دارای صفحه نمایش لمسی، دو اسپیکر برای صدای استریو با کیفیت بالا و یک میکروفون داخلی برای عملکرد بلندگو است. همچنین این اسپیکر دارای 12 ساعت شارژ باتری مناسب، یک کارت حافظه میکرو اس دی (برای فایل های موسیقی) و محدوده اتصال بی سیم 66 فوتی است.

در حالی که ایده ساخت اسپیکر بلوتوثی با صفحه نمایش لمسی کمی عجیب و غریب به نظر می رسد، اما این چیزی که صفحه نمایش DOSS در اختیار شما قرار خواهد داد و حس بصری زیبایی را به شما منتقل می کند. این اسپیکر یک گزینه پریمیوم هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای استفاده از این اسپیکر در کنار استخر هیچ نگرانی ای نداشته باشید چرا که DOSS Touch دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب IPX4 (زیر نم باران بودن هم مشکلی برایش ایجاد نمی کند).

اسپیکرهای بلوتوثی DOSS Touch

اسپیکر NYNE Bass

اسپیکر NYNE Bass یک اسپیکر 55 دلاری است که دارای یک ساب ووفر فعال با کیفیت بالا است. بنابراین برای گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. علاوه بر این دارای عمر باتری 10 ساعته، یک پورت AUX و یک قفل پنهان برای گوش دادن به موسیقی باشد.

NYNE دارای باسی شکیل با طراحی بادوام که می توانید آن را به راحتی در خانه، ماشین یا مهمانی ها همراه خود ببرید. گفته می شود که این اسپیکر مقاوم در برابر آب نیست و بهتر است آن را از ساحل دور نگهدارید.

اسپیکرهای بلوتوثی NYNE Bass

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها