ویژگی های جدید فیلمهای یوتیوب در سرچ گوگل با آپدیت جدید

0
309
ویژگی های جدید فیلمهای یوتیوب در سرچ گوگل با آپدیت جدید

اپلیکیشن سرچ گوگل از قسمت سرور در گوشی های اندرویدی آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که به موجب آن عبارت in this video در بالای صفحه ظاهر می شود که نحوه سرچ با کمک ویژگی های جدید فیلمهای یوتیوب را بهبود بخشیده است.

نحوه سرچ با کمک ویژگی های جدید فیلمهای یوتیوب

از این پس یک جدول زمانی برای برخی از فیلم های یوتیوب در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود. به عنوان مثال فرض کنید که به دنبال  ویدئویی برای مراحل بافت شال گردن در یوتیوب هستیم و این عبارت را جستجو می کنیم. در قسمت in this video دقیقا همان جایی است که ویدئوهای مرتبط با این سرچ را پیدا خواهید کرد. برای مثال اطلاعات مربوط به انتخاب میل و کاموا را می توانید در ویدئوهای کوتاه 30 ثانیه ای پیدا کنید و در ویدئوهای بعدی مراحل دوخت و بافت را نگاه کنید.

ویدئوهایی کوتاه اما جامع

با کمک این ویدئوها به اموزش کامل و همچنین ویدئوهای کوتاه جامع در این خصوص خواهید رسید. برای مثال ویدئوهای 7 دقیقه ای برای آموزش نحوه بافتن وجود دارد. شما می توانید صفحه را به سمت چپ بکشید و اگر آموزش ابتدایی را بلدید، به مراحل پیشرفته تر بکشید. همچنین می توانید از تمبرهای زمانی روی ویدئوها استفاده کنید که با ضربه زدن روی آنها شما را به همان بخش از ویدئو ببرد.

یادگیری سریع با کمک آپدیت جدید فیلمهای یوتیوب در سرچ گوگل

معمولا هنگامی که در حال تماشای ویدئوهای آموزشی هستید، ممکن است با دردسرهایی از این قبیل قرار گیرید و باید تمام ویدئو رابه صورت کامل ببینید. این موارد برای افراد تازه کار است، اما اگر می خواهید برای یادگیری سریع اقدام کنید، گوگل در آپدیت جدید گوگل سرچ خود به شما ویدئوهایی را در بخش in this video ارائه خواهد کرد که برای شما مفید خواهد بود.یادگیری سریع با کمک آپدیت جدید فیلمهای یوتیوب در سرچ گوگل

بنابراین به جای نگاه کردن یک ویدئو به صورت کامل و طولانی، می توانید تمام گام هایی که برای ویدئوهای آموزشی نیاز دارید را مشاهده کنید و مراحل یادگیری خاصی که برای مشاهده کار خود نیاز دارید را تماشا کنید و روی مهارت خود تمرکز کنید.

چطور به این آپدیت دسترسی داشته باشم؟

ویژگی in this video را می توانید در نسخه 10.7.4.21 اپلیکیشن google search پیدا کنید. البته این ویژگی در گوشی های پیکسل 2 Xl که دارای اندروید 9 هستند نیز اجرا شده است. بنابراین اگر می خواهید از این ویژگی استفاده کنید بهتر است که اپلیکیشن گوگل سرچ خود را آپدیت کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها