بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان (آذر 97)

0
1501

بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان که بسیاری از نیازهای کاربران را نیز پوشش می دهد، در بازار این روزهای موبایل بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم به بررسی برندهای گوشی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان موجود در بازار ایران بپردازیم. کاربران می توانند گوشی هوشمند خود را از میان برندهای آنر، هوآوی، شیائومی، نوکیا و سامسونگ انتخاب کنند که هر کدام ویژگی های جالب توجهی دارند.

بهترین خرید موبایل با قیمت کمتر از 2 میلیون از برند شیائومی است؟

گوشی هوشمند  Redmi 6A بدون شک جالب ترین گوشی موبایل در میان محصولات کمتر از 2میلیون تومان محسوب می شود. این گوشی هوشمند، ارزان ترین موبایل با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم نرم افزاری سه گیگابایتی است. این گوشی هوشمند با لنزهای 13 و 5 مگاپیکسلی شرایط بسیار خوبی را برای خریداران گوشی های ارزان قیمت ایجاد می کند. همچنین این گوشی هوشمند از یک باتری 3000 میلی آمپری بهره می برد.

نماینده های پرفروش هوآوی و آنر با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان

گوشی های هوشمند آنر 7 اس و گوشی موبایل وای 5 پرایم نسخه 2018 در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند. این گوشی های هوشمند با وجود ویژگی های ضعیف تر در مقایسه با نماینده شیائومی، در این رده بسیار پرطرفدار هستند. هوآوی در سال جاری برای گوشی های هوشمند خود نسبت تصویر 18 به 9 را انتخاب کرده که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. البته موبایل Y3 نسخه 2018 نیز یکی از ارزان ترین محصولات بازار محسوب می شود.

نوکیا در میان بهترین خرید موبایل با قیمت کمتر از 2 میلیون نمایندگان قدرتمندی دارد

یکی از مهم ترین برندها در بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان، برند نوکیا است. گوشی های هوشمند نوکیا2.1 و نوکیا 3.1 دو موبایل پرطرفدار با قیمت پایین در بازار ایران هستند که طرفداران زیادی داشته و فروش خوبی را تجربه می کنند. این دو گوشی هوشمند در برخی از ویژگی ها با یکدیگر متفاوت هستند اما به طور کلی اگر قصد بهترین خرید موبایل با قیمت کمتر از 2 میلیون را دارید این برند می تواند شرایط خوبی را برایتان رقم بزند.

گوشی هوشمند گلکسی J4 سامسونگ؛ برندی گران قیمت در کنار ارزان ترین موبایل ها

به طور کلی برند سامسونگ برای گوشی های زیر 2میلیون تومان توصیه نمی شود، با وجود این، سامسونگ قصد دارد در این رده گوشی های هوشمند نیز نمایندگانی داشته باشد. این گوشی هوشمند شاید به ظاهر از نظر سخت افزاری از برندهای دیگر ضعیف تر باشد اما نام سامسونگ و خدمات پس از فروش آن دلیل بسیار خوبی برای قرار گرفتن در میان بهترین خرید موبایل با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان محسوب می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها