خلاقیت نوت8 در خدمت طراحان و گرافیستها

0
389
خلاقیت نوت8 در خدمت طراحان و گرافیستها|کالاسودا

خلاقیت نوت8 در خدمت طراحان و گرافیستها|کالاسوداکالاسودا – تصور اینکه همیشه و در هر زمانی یک قلم و کاغذ مخصوص طراحی یا یک بوم نقاشی کوچک را در جیب خود داشته باشیم در دنیای گوشیهای هوشمند با ورود سری منحصر ‌به ‌فرد نوت سامسونگ به واقعیت پیوست.

واقعیتی که حالا با ورود گلکسی نوت ۸ به تکامل رسیده است. تا پیش از این قلم S Pen در گوشی‌های سری نوت سامسونگ به عنوان نقطه متمایز این گوشیها شناخته می‌شد. در تازه‌ترین عضو سری نوت این قلم همانند گوشی از استاندارد IP68 پشتیبانی میکند و ضدآب و گردوغبار شده است.

 با توجه به این قابلیت نقاشان، کاریکاتوریستها، معماران و تمامی علاقه‌مندان در هر زمان و مکانی میتوانند ایده خود را طراحی کنند، رنگ دهند و به نمایش بگذارند. سطح حساسیت فشار ۴۰۹۶ و قطر ۰.۷ میلی ‌متری نوک قلم، ظرافت و دقت بیشتری را برای طراحان و نقاشان فراهم کرده است.

نکته جالب توجه از زمان عرضه گلکسی نوت ۸ تاکنون برای بسیاری از طراحان، کاریکاتوریست‌ها، گرافیست‌ها، معماران و… همین کوتاه شدن زمان طراحی و در دسترس بودن همیشگی ابزار طراحی حتی در زیر برف و باران است.

قلم S Pen نوت ۸ با ظریف‌تر شدن ابعاد نوک و بدنه، حساسیت بیشتر در برابر فشار و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد وغبار، احساسی راحتی یک قلم واقعی و امکانات دیجیتالی متنوعی را برای علاقه ‌مندان و شیفتگان طراحی و نقاشی فراهم میکند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها