خودرو جذاب و استثنایی GMC Sierra HD

0
930
خودرو جذاب و استثنایی GMC Sierra HD

به تازگی خبری جذاب در مورد خودرو جذاب و استثنایی GMC Sierra HD منتشر شده که نشان می دهد این خودرو بالاخره رونمایی شده و نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است.

رونمایی از خودرو جذاب و استثنایی GMC Sierra HD

این خودرو به صورت وانت تولید شده از محصولات جدید و فوق العاده بی نظیر GMC این شرکت آمریکایی محسوب می شود. این خودرو دارای طراحی خاص و جذابی بوده که نسبت به مدل دیگر این خودرو یعنی سیرا 1500 طراحی ظریف تری دارد. از ویژگی های دیگر این وانت می توانیم به جلو پنجره شیک و خاص آن و طراحی آینه ها و چرخ ها اشاره کنیم.

تغییرات جدید این خودرو نسبت به نسخه قبلی

به نظر می رسد که ارتفاع این وانت نسبت به نسخه قبلی خود به اندازه 2.5 سانتی متر بیشتر شده است و همین موضوع می تواند به تسلط راننده کمک بیشتری کند. یکی دیگر از ویژگی های این خودرو وجود پله در بخش عقب خودرو بوده که می تواند برای مسافران و حتی راننده کاربردی باشد. از بخش های جذاب دیگر این وانت می توانیم به در عقب اشاره کنیم که حالتی چند کاربره دارد و ما این موضوع را فقط و فقط در خودرو سیرا HD مشاهده می کنیم.

کیفیت بهتر تیپ AT4

این خودرو دارای تیپ های SLT ،  Denali و AT4 است که این تیپ آخری تازه به این سیستم اضافه شده است. در تیپ AT4 شاهد یک سری ویژگی خاص مانند کمک فنرهای حرفه ای ، سیستم قفل دیفرانسیل عقب ، حالت رانندگی آفرود و لاستیک های حرفه ای برای از خیلی از ماشین های آفرود و خاص بهتر و ایمن تر عمل می کند.رونمایی از خودرو جذاب و استثنایی GMC Sierra HD

ویژگی های طراحی خودرو جذاب و استثنایی GMC Sierra HD

اگر بخواهیم در مورد طراحی این خودرو صحبت کنیم می توانیم به تزئینات کروم در فضای داخلی و بیرونی این خودرو اشاره کنیم و این تزئینات در مورد AT4 بیشتر از تیپ های دیگر دیده می شود. این تیپ همچنین دارای یک سری صندلی چرمی استثنایی و صفحه نمایش 15 اینچی است که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند.

ویژگی های الکترونیکی این خودرو

صرف ‌نظر از این موارد، هر کدام از مدل های وانت سیرا ۲۰۲۰ HD با طراحی برگرفته از مدل Sierra 1500 عرضه خواهند شد. طراحی کابین بسیار ارگونومیک و کاربردی طراحی شده و تمام امکانات مورد نیاز راننده برای حمل آسان بارهای سنگین در داخل کابین وجود دارد. سیستم کنتر‌ل‌ کننده ‌ی ترمز تریلی عقب همراه ‌با سیستم دوربین بیرونی ارائه شده که قادر است ۱۵ نمای مختلف از بیرون وانت را روی صفحه نمایش سیستم اطلاعاتی و سرگرمی نشان دهد. از جمله این دوربین‌ها می‌توان به دوربین جا سازی ‌شده روی در عقب و دوربین جانبی برای تریلر عقب اشاره کرد که پایش وضعیت را با وضوح بالا امکان‌پذیر می‌سازند. همچنین سیستم کنترل نوسان تریلر و آینه های جانبی نیز برای کمک بیشتر به حمل بکسل و بارهای سنگین وجود دارد.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها