خوش‌بین نبودن سه چهارم آمریکایی‌ها به فناوری موجود خودروهای خودران

0
1153

سه چهارم آمریکایی‌ها معتقدند زمان مناسبی برای استفاده از خودروهای بدون راننده نیست.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، طبق نظرسنجی انجام شده توسط PAVE، امریکایی‌ها نسبت به خودروهای خودران بدبین بوده و به احتمال زیاد دلیلش این است که آن‌ها این فناوری را نمی‌شناسند.

با توجه به نظرسنجی ثبت شده از 1200 بزرگسال در سراسر ایالات متحده که در اوایل سال جاری توسط PAVE انجام شد؛ “تقریباً از هر چهار آمریکایی، 3 نفر معتقدند برای استفاده از وسایل نقلیه خودران آماده نیستند”.

نظرسنجی از 1200 آمریكایی بین 27 فوریه و 5 مارس صورت گرفت و نتایج رسمی این هفته منتشر شد. از بین این 1200 نظرسنجی، 678 نفری  از داشتن اتومبیل با سیستم‌های پیشرفته راهنمایی راننده (ADAS) خبر دادند که از آن‌ها سوالات تکمیلی پرسیده شد.

طبق گفته‌های PAVE، نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که فناوری‌های خودروهای خودران و خودروسازان و توسعه دهندگان که روی آن‌ها کار می‌کنند، با “چالش‌های جدی در زمینه درک و پذیریش این فناروی” روبرو هستند.

فقط 34٪ از افراد مورد بررسی، موافق هستند که “مزایای AV ها بیشتر از معایب آن است”. به نظر می‌رسد، مسئله اصلی این است که مردم به این فناوری اعتماد ندارند؛ زیرا آن را درک نمی‌کنند.

PAVE همچنین از 200 فرد بزرگسال دارای معلولیت یا مشکل تحرک نیز نظر سنجی کرد و به این نتیجه رسید که، در کل، آن‌ها نسبت به عموم مردم دید مثبت‌تری نسبت به AV دارند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها