همکاری کمپانی اوپو با Vodafone در بازارهای اروپا

0
476

کمپانی اوپو در سال جاری به فکر گسترش حضور خود در بازار اروپا است. این شرکت امسال چندین دستگاه را در قاره کهن عرضه کرده و اکنون در حال رسیدن به محبوبیت بیشتر و همکاری با Vodafone است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، این شرکت در بیانیه مطبوعاتی همکاری جدید خود با Vodafone را در هفت کشور اروپایی اعلام کرد. شرکت حامل به برخی از گوشی‌های Oppo برای دستیابی ” 5G” کمک خواهد کرد. علاوه بر این، این توافق به اوپو کمک خواهد کرد تا حضور خود را در این کشورها گسترش دهد.

هفت کشوری که توافق نامه را تشکیل می‌دهند شامل آلمان، انگلیس، پرتغال، رومانی، ترکیه، اسپانیا و هلند هستند. این گوشی‌ها از طریق کانال‌های Vodafone در دسترس خواهند بود. این بدان معنی است که مشتریان در آن کشورها قادر به خرید گوشی‌های Oppo از طریق فروشگاه‌های آنلاین، همانند فروشگاه‌های خرده فروشی فیزیکی خواهند بود.

Oppo وجود چندین دستگاه در اروپا را تأیید کرد. این شرکت تلفن‌های هوشمند سری A، سری Reno و اخیراً Find X2 و X2 Pro را در این قاره عرضه می‌کند. برخی از این دستگاه‌ها در حال حاضر در برخی از این کشورها موجود هستند.

البته برخی از وب سایت‌های Vodafone اطلاعاتی در مورد این معامله را اعلام نکردند؛ اما ما معتقدیم که این همکاری طی چند روز آینده در هر کشور به طور جداگانه اعلام می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها