داستان ادامه دار «محسن افشانی»

0
181
داستان ادامه دار «محسن افشانی»

«محسن افشانی» که به دلیل انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود دستگیر شده بود به زندان فشافویه منتقل شد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، «محسن افشانی» بازیگر مرد کشورمان چند روز گذشته قربانی فضای مجازی شد و به دلیل انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود به زندان رفت.

او در این ویدئو از تفنگ و چاقو (اسلحه های گرم و سرد) استفاده کرده بود که ابتدا با هشدار پلیس فتا این ویدئو را حذف کرد. اما این اقدام افشانی کافی نبود و او با تشکیل پرونده از سوی پلیس فتا شب بعد از انتشار ویدئو دستگیر و راهی زندان شد.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ششم تیرماه اعلام کرده بود: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود و اطلاع تیم‌های رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند.

روز گذشته اخباری مبنی بر آزادی او با قرار وثیقه منتشر شد که بعد از ساعتی ضمن تکذیب این خبر، اعلام شد که او راهی زندان فشافویه شده است.  او در ابتدا به زندان اوین و سپس به ندامتگاه بزرگ منتقل شده بود. تلاش خانواده او برای آزادی اش حتی از طریق گرو گذاشتن وثیقه همچنان ادامه دارد و روز گذشته با درخواست آن ها در این زمینه موافقت نشد.

یادآور می شود، «محسن افشانی» پیش از این نیز چندین بار تصاویر حاشیه دار دیگری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود که این تصاویر او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد اما برخورد قضایی با وی صورت نگرفت. اخیرا هم افشانی تصاویر متفاوتی از مراسم ازدواج خود منتشر کرد.

افشانی بیش از آن که در سینما و تلویزیون مشهور باشد در فضای مجازی معروف است و از او به عنوان یکی از شاخ های اینستاگرام یاد می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها