دانلود بازی FarmVille برای سیستم عامل اندروید

0
239
دانلود بازی FarmVille برای سیستم عامل اندروید

امروز در این خبر قصد داریم تا به شما دانلود بازی FarmVille را معرفی کنیم که یکی از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید محسوب می شود و شما می توانید از اوقات فراغت خود را با این بازی پر کنید.

دانلود بازی FarmVille برای اندروید

ازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازی های مدیریتی و شبیه سازی از استودیوی مطرح Zynga برای دستگاه های اندرویدی است که به تازگی عرضه شده است و این بازی شما را به جزیره ای استوایی می برد، جایی که در آن باید شهری استوایی بسازید، آناناس، نارگیل و گل ارکیده بکارید، ماهی بگیرید، برای مهمانانتان غذای دریایی درست کرده، حیوانات جالب جزیره را بزرگ کنید، از کارهای بامزه میمون ها لذت ببرید.

شما در این بازی می توانید کارگاه بسازید و در یک کلام شهر ساحلی تان را اداره کنید! می توانید دلفین یا حتی بزهایتان را به دریا بفرستید تا برایتان ماهی بگیرند! به نقاط ناشناخته جزیره بروید، آیتم ها و اشیاء نایاب را پیدا کنید و پرده از اسرار جزیره بردارید! حالت داستانی بازی دارای ماجراها و ماموریت های مختلفی است که از ابتدا با اندکی راهنمایی آنها را شروع خواهید کرد. اگر به دنبال یک بازی عالی برای پر کردن اوقات فراغت خود هستید بدون شک FarmVille: Tropic Escape نظر شما را به خود جلب می کند.این بازی را با بهترین شبیه سازهای اندروید 2019 برای کامپیوتر می توانید روی PC خود نیز بازی کنید.

شما می توانید این بازی را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zynga.FarmVilleTropicEscape

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها