دانلود تم گوشی های هواوی و آنر با اپلیکیشن themes for Huawei

1
48531
دانلود تم گوشی های هواوی و آنر با اپلیکیشن themes for Huawei

اگر از ظاهر یکنواخت گوشی هوآوی و آنر خود خسته شده اید، می توانید اپلیکیشن themes for Huawei and honor را دانلود کنید.

شرکت هواوی که کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد، تم هایی خاص برای گوشی های خود دارد، اما شاید بسیاری کاربران پس از استفاده طولانی مدت از یک دستگاه های هوشمند ممکن است بسیار کسل کننده شوند.  به طور کلی یکی از مشکلاتی که کاربران پس از خرید گوشی های هوشمند هر برندی مانند هواوی با آن رو به رو می شوند ساده بودن تم ها و رابط کاربری موجود باشد!

تغییر تم گوشی هواوی

اما می توانید برای تغییر این ظاهر از ویژگی هایی مانند دریافت لانچرها و دانلود تم استفاده کنید. اما یکی از بدی هایی که دریافت لانچر دارد، این است که منابع دستگاه را چند برابر مصرف می کند. اپلیکیشن themes for Huawei and honor نیز یکی از این برنامه هاست که مجموعه ای از تم های گوشی های هواوی و آنر را در خود جای داده است. این اپلیکیشن توسط تیم gmanrainy by Team MT توسعه و منتشر شده است.

تغییر تم گوشی هواوی

امکانات برنامه تم هواوی و اندروید

مجموعه امکاناتی که این نرم افزار در اختیار کاربرانش قرار می دهد کمک می کند که ظاهر و محیط دستگاه خود را به کلی عوض کنید. در این برنامه تم های مختلفی وجود دارد و تنها کافیست تم مورد علاقه خود را مشخص کرده و با یک اشاره هر نوع تغییراتی را اعمال کنید. البته علاوه بر تم، این اپلیکیشن دسترسی نا محدود به انواع فونت ها و تصاویر پس زمینه نیز در اختیار شما قرار می دهد و  توانایی انتخاب والپیپر گوشی های هوشمند در میان صد ها گزینه مختلف را نیز به کاربران می دهد.

امکانات برنامه تم هواوی و اندروید

دانلود تم گوشی های هواوی

برای دریافت و دانلود لینک دانلود تم گوشی های هواوی روی لینک زیر در گوشی هواوی خود کلیک کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teammt.gmanrainy.themestore

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
فرزین
فرزین
1 سال پیش

خیلی عالی