دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus برای کامپیوتر

0
471
دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus برای کامپیوتر

امروز در این خبر قصد داریم تا به شما دوستان دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus را معرفی کنیم که می تواند توجه شما دوستان را به خود جلب کند.

دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus

نرم افزار ESET NOD32 Antivirus امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی به یکی از ملزومات موجود در سیستم شما تبدیل می شود ، زیرا بعضی اوقات کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند امکان دارد تا با یک غفلت تمامی این اسناد را از دست برود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که آنتی ویروس های مختلف دارای مشکلات خاص خود هستند و قطعا این مساله می تواند باعث آزار کاربران شود.

حالا سوالی که پیش می آید این است که آیا آنتی ویروسی وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند؟ یکی از نرم افزارهای مناسب در این زمینه ESET NOD32 Antivirus است که می تواند از سیستم شما در برابر مشکلات محافظت کند.

برخی ویژگی های نرم افزار ESET NOD32 Antivirus

– جستجو برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته

– جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس

– توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه

– اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز.

شما می توانید این نرم افزار را از طریق لینک رسمی دانلود کنید ولی باید این موضوع را اشاره کنیم که این نرم افزار در سایت نسخه ی پولی خود را قرار داده و شما به مدت 30 روز می توانید از نسخه مجازی استفاده کنید ولی باید این را هم بگوییم که سایت های مختلف نسخه کرک شده آن را در بخش های مختلف قرار داده اند:

https://www.eset.com/int/home/antivirus/download/

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها