مقایسه آنر 7 سی و 7 ای؛ کدام گوشی هوشمند مقرون به صرفه تر است؟

0
714
مقایسه آنر 7 سی و 7 ای؛ کدام گوشی هوشمند مقرون به صرفه تر است؟

گوشی های هوشمند سری آنر در بازار ایران طرفداران بسیاری دارند. این برند قدرتمند که توسط کمپانی چینی هواوی روانه بازار فروش می شود، شرایط خوبی در بازار موبایل دارد. به همین منظور امروز قصد داریم به مقایسه دو گوشی هوشمند آنر 7 سی و 7 ای از این کمپانی پرطرفدار بپردازیم و ببینیم کدام گوشی هوشمند را می توان متناسب با نیازهای خود انتخاب کرد.

از لحاظ قیمت کدام گوشی به صرفه تر است؟

مقایسه آنر 7 سی و 7 ای را با بررسی قیمت این دو گوشی هوشمند آغاز می کنیم. گوشی هوشمند آنر 7 سی 200 یورو قیمت دارد و نسخه آنر 7 ای نیز با قیمتی در حدود 120 یورو به فروش می رسد. این دو گوشی هوشمند در بازار ایران نیز حضور دارند و تفاوت قیمت آنر 7 سی و 7 ای حدود 400 هزار تومان است.مقایسه دو گوشی هوشمند آنر 7 سی و 7 ای از این کمپانی پرطرفدار

پردازنده؛ تفاوت ها به چشم می آیند

مقایسه آنر 7 سی و 7 ای در بخش پردازنده، تفاوت های این دو گوشی هوشمند را نمایش می دهد. گوشی هوشمند آنر 7 سی از پردازنده اسنپدراگون 450 بهره می برد. این موضوع در حالی است که نسخه ارزان تر گوشی آنر از پردازنده 28 نانومتری اسنپدراگون 430 بهره می برد. تفاوت کار کردن با این دو پردازنده در نرم افزارهای مختلف مشهود است و پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به استفاده از بازی های مختلف هستید، پردازنده اسنپدراگون 450 انتخاب مناسب تری است.

حافظه داخلی و رم متفاوت؛ این بخش در مقایسه آنر 7 سی و 7 ای نقش اساسی دارد

مقایسه آنر 7 سی و 7 ای در این بخش باز هم تفاوت های جالبی را نمایش می دهد. گوشی هوشمند آنر 7 سی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم سه گیگابایتی روانه بازار فروش شده و نسخه ارزان قیمت نماینده آنر 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از رم دو گیگابایتی بهره می برد. با توجه به این بخش و نوع پردازنده ها پیشنهاد می کنیم که اگر قصد استفاده از یک گوشی هوشمند ساده با کارایی روزمره را دارید، آنر 7 ای می تواند نیازهای شما را برطرف کند، در غیر این صورت آنر 7 سی می تواند خرید بهتری محسوب شود.

در بخش های دیگر، این دو گوشی هوشمند شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند؛ استفاده از باتری یکسان، سیستم عامل مشابه و دوربین های برابر بخشی از ویژگی های این دو گوشی هوشمند است که با یکدیگر مشابه هستند. این دو گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما این تفاوت به قدری نیست که برای خرید یکی از آنها اولویت محسوب شود.حافظه داخلی و رم متفاوت؛ این بخش در مقایسه آنر 7 سی و 7 ای نقش اساسی دارد

نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند چیست؟ بین دو گوشی آنر 7 سی و 7 ای کدام را انتخاب می کنید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها