دانلود نرم افزار Grids؛ مدیریت اینستاگرام در رایانه های شخصی

0
273
دانلود نرم افزار Grids؛ مدیریت اینستاگرام در رایانه های شخصی

نرم افزار Grids مشهور ترین نرم افزار مدیریت اینستاگرام است، این نرم افزار قابلیت های جالبی دارد و استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است، این نرم افزاربرای مایکروسافت ویندوز عرضه شده است و از ویندوز های 7، 8، 8.1 و 10 پشتیبانی می کند.در این بخش قصد داریم به معرفی و دانلود نرم افزار Grids بپردازیم.

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و پس از دانلود نرم افزار Grids باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به تصاویر، لیست دوستان، کامنت ها ،مطالب ارسال شده توسط دوستان در صفحه اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار تمام قابلیت های اینستاگرام روی گوشی های هوشمند را ندارد اما به خوبی می تواند برخی از قابلیت ها را برای کاربران فراهم آورد.

لینک دانلود نرم افزار Grids برای ویندوز

همانطور که بیان شده این نرم افزار قابلیت های جالبی دارد، مهم ترین ویژگی برای این نرم افزار قابلیت اتصال برای چندین حساب کاربری است و به سادگی می توان میان آن ها سوییچ کرد، این موضوع برای افرادی که مدیریت چند شبکه اجتماعی را به صورت همزمان بر عهده داشت.

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

رابط کاربری هوشمند و ساده

دریافت نوتیفیکشن خوراک جدید، دوستان جدید ، نظرات و درخواست

دستیابی به همه وظایف مانند نظرات ، فالورها ، نظرات و …

تنظیم خودکار رزولیشن نرم افزار برای زیبایی بهتر

قابلیت بوکمارک افراد ، مکان ها و عکس و ویدیو

پشتیبانی از IGTV و دایرکت

پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان نرم افزار اینستاگرام هستید این نرم افزار بسیار زیبا را از دست ندهید. Grids به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها