دو سوم اپلیکیشن های آنتی ویروس اندروید تقلبی هستند!

0
244
دو سوم اپلیکیشن های آنتی ویروس اندروید تقلبی هستند!

اپلیکیشن های آنتی ویروس برای آرام و بی دغدغه کردن ذهن مشتریان از ورود حملات احتمالی هک و … است. در صورتی که به طور  تصادقی روی لینک یا ایمیلی خاص کلیک کردید، خیالتان راحت باشد که این اپلیکیشن ها از دستگاه شما محافظت می کنند.

متاسفانه برنامه های آنتی ویروس زیادی در بازار وجود دارد که خود می توانند مشکل ساز باشند. تحقیقات شرکت امنیت AV-comparatives ثابت کرده است که حدود دو سوم برنامه های آنتی ویروس موجود در اندروید تقلبی هستند. این شرکت 250 برنامه انتی ویروس روی اندروید را بررسی کرده و دریافته است که دو سوم آنها تقلبی هستند.

 آنها این برنامه ها را از طریق تغذیه نرم افزارهای مخرب به دستگاه ها آزمایش کردند تا ببینند کدامیک از آنها می توانند تاثیر منفی بگذارند و تنها 80 برنامه از 250 برنامه سربلند بیرون آمدند.

محققان این مرکز همچنین دریافتند که تعدادی از این برنامه ها توسط یک برنامه نویس و به صورت فیک ساخته شده اند. این برنامه های تقلبی شبیه به یکدیگر هستند و بیشتر برای تبلیغات ساخته شده اند و نه حفاظت واقعی از گوشی شما. بنابراین اگر علاقه مند به محافظت درست از گوشی خود هستید، خوب است نگاهی به بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس خود 2018 بیاندازید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها