دردسر عکس های قاتل روحانی همدانی در اینستاگرام

0
1663
دردسر عکس های قاتل روحانی همدانی در اینستاگرام

عکس های منتشر شده از قاتل یک روحانی در همدان در صفحه اینستاگرامش چنان فضای منفی در کشور ایجاد کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این خصوص به پلیس تذکر داده و خواستار مقابله ناجا با چنین عواملی شده اند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، ماجرای قتل یک روحانی در همدان این روزها در صدر اخبار حوادث ایرانی قرار دارد. چهره ای از قاتل او در اذهان وجود نداشت زیرا پلیس اعلام کرده بود که وی در درگیری با پلیس کشته شده است. اما روز گذشته تصاویری از قاتل روحانی همدانی منتشر شد که گویا در صفحه اینستاگرام او بوده است.

وی چندین تصویر از خودش با انواع اسلحه در صفحه اینستاگرام منتشر کرده و حالا این تصاویر مشخصه این قاتل در فضای مجازی شده است.

این مساله انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی را در پی داشت.

رهبر انقلاب اسلامی شب گذشته در دیدار با فرماندهان ناجا با تأکید بر جلوگیری از خرید و فروش سلاح در فضای مجازی، گفتند: قاتل دیروز روحانیِ همدانی در صفحه اینستاگرام با چهار نوع اسلحه تصاویری از خود منتشر کرده است که مقابله با این‌گونه موارد وظیفه نیروی انتظامی است.

گفتنی است، صبح 2 روز گذشته (هفتم اردیبهشت 98)، حجت‌الاسلام “مصطفی قاسمی” در مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله “ملاعلی معصومی همدانی” واقع در خیابان شهدای همدان توسط سرنشینان سواری پژو206، به‌ضرب دو گلوله به قتل رسید.

قاتل (بهروز حاجیلو)، پس از این حادثه در اینستاگرامش، خود را عامل این جنایت معرفی کرد و تلاش پلیس برای بازداشت وی آغاز شد که ساعاتی بعد چند نفر از دوستان وی (متهمان این پرونده) دستگیر شدند و در نهایت وی نیز حین فرار کشته شد.

این در حالی است که تصاویر منتشر شده از سوی افراد در شبکه های اجتماعی در بسیاری از موارد موجب شناسایی مجرمین از سوی پلیس شده است. در مورد زندانیان امنیتی نیز تصاویر آن ها در شبکه های اجتماعی معمولا به عنوان مشخصه شان برای افکار عمومی جامعه به کار می رود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها