درون شکم موتورولا ریزر تاشو را ببینید

0
2248

بیرون ریختن دل و روده موتورولا ریزر (Motorola Razr) نشان داد این گوشی یک گوشی انعطاف پذیر است. این گوشی تاشو زیبا از 6 فوریه (17 بهمن) به دست مشتریانی که گوشی را پیش خرید کرده بودند، رسید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، کانال یوتیوبی PBKreviews یک روز قبل از ارائه موتورولا ریزر این گوشی را دمونتاژ کرد. با توجه به پیچ و مهره و کابل‌هایی که موتورولا در زیر صفحه نمایش انعطاف پذیر این گوشی هوشمد تاشو قرار داده است؛ در صورت بروز مشکل به جای اینکه دستگاه را خودتان تعمیر کنید؛ بهتر است آن را مستقیماً به تعمیرگاه ببرید.

 

در حقیقت، شما باید قسمت پشت گوشی را گرم کرده تا چسب آن را شل کنید و قبل از اینکه به هر یک از اجزای داخلی دستگاه دسترسی پیدا کنید، آن را با ابزارهای پلاستیکی باز کنید. در ادامه باید با پیچ‌ها و کابل‌ها کلنجار بروید؛ نمایشگر آن آخرین چیزی است که شما از کل مونتاژ حذف خواهید کرد. PBKreviews می‌گوید که این گوشی به قدری پیچیده است که احتمالاً توسط اکثر مردم قابل تعمیر نیست.

موتورولا در ماه ژانویه ویدئوی “مراقبت از ریزر” را منتشر کرد و به کاربران اعلام کرد که برآمدگی و بادکردگی روی صفحه نمایش پلاستیکی آن طبیعی است و صفحه نمایش این گوشی همانند سایر مدل‌های تاشو موجود در بازار حساس است.

موتورولا به کاربران هشدار داد صفحه نمایش را همیشه خشک نگه دارند؛ بر روی آن محافظ صفحه نمایش قرار ندهند و مراقب اشیاء تیز در تماس با آن باشند و همچنین قبل از قرار دادن آن در جیب یا کیف حتماً آن را ببندند.

خبر خوب این است که هزینه تعمیر ضفحه نمایش موتورولا ریزر در صورت تمام شدن گارانتی آن، تنها 299 دلار است. اما همانطور که Phone Arena خاطرنشان می‌کند، این هزینه تنها 20 دلار بیشتر از نمایشگر جدید گلکسی نوت است و این هزینه تعمیز تنها بخش کوچکی از 1500 دلاری است که باید برای خرید موتورولا ریزر بپردازید.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها