در به روزرسانی جدید گوگل برای گوشی های پیکسل شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

0
295
در به روزرسانی جدید گوگل برای گوشی های پیکسل شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی به روزرسانی جدید گوگل برای گوشی های پیکسل در ماه فوریه بپردازیم که می شتواند نگاه شما دوستان را به خود جلب کند.

به روزرسانی جدید گوگل برای گوشی های پیکسل

زمانی که ما به روزرسانی جدید گوگل برای گوشی های پیکسل را در گوشی Pixel 2 XL نصب کردیم ، متوجه تغییرات جالب توجهی در آن شدیم. زمانی که ما خواستیم از گوشی در زمان دانلود به روزرسانی استفاده کنیم شاهد پیامی بودیم که نشان می داد تا زمانی که گوشی در حال فعالیت است ، این به روزرسانی دانلود نخواهد شد. همچنین این انتخاب هم برای ما وجود داشت که هر زمان که نیاز بود این فرآیند نصب متوقف و ادامه پیدا کند.

ویژگی های اخیر به روزرسانی جدید گوگل

پس از اینکه فرآیند نصب تکمیل شد ، گوشی باید بازیابی انجام می داد. برای اولین بار این انتخاب برای شما وجود دارد که گوشی خود را پس از نصب در ساعت 2 بامداد بازیابی کنید. حالا چون ما تمایل داشتیم تا زودتر این به روزرسانی را مشاهده کنیم ، گزینه بازیابی سریع را انتخاب کردیم ولی اینکه چنین انتخابی در این به روزرسانی دیده می شود ، جالب توجه است.

تغییرات بخش درباره گوشی

نکته ی دیگری که ما در تغییرات این به روزرسانی مشاهده کردیم ، بخش درباره گوشی بود که قبلا ما شاهد لیستی از اطلاعات گوشی بودیم و حالا به نظر می رسد که این اطلاعات به صورت کاملا درست و منطقی در این بخش قرار گرفته است که می تواند یک قدم رو به جلو برای شرکت گوگل باشد. قطعا تمام این تغییرات در جهت بهبود شرایط و کیفیت سیستم عامل اندروید موجود در این گوشی انجام شده است.به روزرسانی جدید گوگل برای گوشی های پیکسل

ویژگی های به روزرسانی ماه فوریه

در این به روزرسانی همچنین شاهد بسته امنیتی ماه فوریه هم هستیم اما به جای اینکه در بخش تغییرات اصلی شاهد لیستی از موارد باشیم ، شرکت گوگل تصمیم گرفته است تنها به این موضوع اشاره کند که این تغییرات صرفا برای ارتقا کیفیت و عملکرد برنامه ها بوده است. در به روزرسانی قبلی ما شاهد یک سری از این تغییرات به صورت جزئی و دقیق بودیم که در لیستی که از سوی گوگل ارائه شده بود این تغییرات قابل مشاهده بود ولی در این به روزرسانی ما چنین مساله ای را مشاهده نکردیم. البته باید به این موضوع اشاره کنیم.

اگر شما دارای گوشی های پیکسل هستید اما هنوز به روزرسانی ماه فوریه را دریافت نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم که به صورت دستی این به روزرسانی را انجام دهید. برای این کار تنها کافی است به بخش زیر مراجعه کنید:

Settings > System > Advanced > System update

وقتی که به این بخش رسیدید ، روی گزینه Check for update کلیک می کنید و اگر به روزرسانی جدیدی برای گوشی شما به بازار عرضه شده باشد آن را در این بخش مشاهده خواهید کرد.

نظر شما در مورد به روزرسانی ماه فوریه گوگل برای گوشی های پیکسل چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها