هواوی بخریم یا آنر؟ بررسی یک سوال بسیار مهم

0
1240
هواوی بخریم یا آنر؟ بررسی یک سوال بسیار مهم

یکی از سوال هایی که این روزها توسط کاربران بسیار پرسیده می شود این است که هواوی بخریم یا آنر. امروز قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم پس با ما همراه باشید.

در حالت کلی بررسی این موضوع که هواوی بخریم یا آنر کمی سخت است. همانطور که می دانید این دو برند توسط کمپانی هواوی تولید می شوند و بخش توسعه یکسانی دارند با این حال در بسیاری از زمینه ها شرایط متفاوتی دارند. برند آنر در بازار جهانی بیشتر به صورت اینترنتی به فروش می رسد و گوشی های هوشمند این برند روی ظاهر گوشی موبایل تمرکز بسیار خاصی دارند، از این رو قاب گوشی های سری آنر معمولا از جنس شیشه هستند اما گوشی های هواوی معمولا بدنه فلزی دارند؛ البته این موضوع همیشگی نیست و برخی از گوشی های میان رده آنر نیز بدنه فلزی دارند. به طور کلیی برند آنر در سال های اخیر تمرکز خود را روی سلایق کاربران قرار داده است.

یکی از موضوعاتی که باعث می شود این سوال مطرح شود که هواوی بخریم یا آنر، قیمت گوشی های آنر است. به طور کلی بسیاری از گوشی های آنر و هواوی ویژگی های یکسانی دارند از این رو انتخاب بین میان رده های این دو برند بسیار سخت است، اما موضوعی که کاملا آشکار است، قیمت پایین تر گوشی های سری آنر در مقایسه با هواوی است، از این رو بسیاری از کاربرانی که علاقه دارند از کمپانی هواوی خرید کنند و برند هواوی و آنر برای آنها تفاوتی ندارد، برند آنر را انتخاب می کنند.

پرچمداران هواوی قوی تر از آنر

زمانی که این سوال مطرح می شود که پرچمدار هواوی بخریم یا آنر، بسیاری از مشاهدات نشان می دهد که پرچمداران هواوی با وجود گران تر بودن، قدرت بسیار بالاتری دارند. همچنین هر دو برند از پردازنده های پرچمدار کایرین استفاده می کنند اما در بخش دوربین، همکاری هواوی با لایکا شرایط را به سود هواوی به پایان می رساند.هواوی بخریم یا آنر؟ پرچمداران هواوی قوی تر از آنر

هر دو برند در بازار ایران طرفداران بسیاری دارند

برند هواوی و آنر در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارند. با این حال در بازار ایران اگر گوشی های هوشمند هواوی و آنر ویژگی های یکسانی داشته باشند، به نظر بیشتر کاربران روی ظاهر گوشی موبایل تمرکز می کنند و قیمت در وهله دوم قرار می گیرد. به طور کلی زمانی که این دو برند در بازار ایران کنار یکدیگر قرار می گیرند، کمتر برندی می تواند به رقابت با آنها بپردازد.

در آخر نیز ذکر این نکته حائز اهمیت است که هواوی در سال 2018 با کمک برند آنر توانست رتبه دوم پرفروش ترین کمپانی سازنده موبایل را به خود اختصاص دهد. به عبارت دیگر هر دو برند با همکاری یکدیگر توانستند به این رتبه دست یابند.هواوی بخریم یا آنر؟ هر دو برند در بازار ایران طرفداران بسیاری دارند

نظر شما در مورد سوال هواوی بخریم یا آنر چیست؟ در بازار فعلی ایران کدام برند را ترجیح می دهید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها