در تسلا، آتاری بازی کنید!

0
715
در تسلا، آتاری بازی کنید!

در تسلا، آتاری بازی کنید!کالاسودا – به روز رسانی جدید سیستم عامل خودروهای تسلا، از این پس استفاده از بازی های آتاری و ویژگی های دوربین را برای کاربران ممکن خواهد کرد.

تسلا به طور رسمی نسخه نهم نرم افزار خودروی خود را منتشر کرده است که شامل یک دوربین جدید Dash، بازی های آتاری (قابل بازی کردن فقط در هنگام پارک)، سیستم ناوبری پیشرفته و ویژگی های مهم دیگر است. نسخه نرم افزاری ورژن 9.0 این خودرو “مهم ترین به روز رسانی” این سیستم نامیده شده است. ورژن نرم افزاری 9.0 اکنون برای دانلود در خودروهای تسلا در دسترس است و مالکین این خودروها اکنون می توانند با یک اتصال هات اسپات به وای فای خود این اپدیت را دریافت کنند.

 هرچند پیشرفتی برای سیستم کمک راننده یا Autopilot حاصل نشده است. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا اوایل سال جاری قول داده بود که این ویژگی را به زودی در اختیار کاربران بگذارد، ویژگی ای که به کاربران کمک می کند تا به طور کامل بدون کمک راننده، خودرو قادر به حرکت باشد. اما از این ویژگی ها، فعلا ویژگی جهت یابی یا Navigate اماده به روز رسانی است. ماسک در توئیتر خود اعلام کرده بود که به چند هفته دیگر نیز برای کار روی بهبود ویژگی ها نیاز دارد.

در تسلا، آتاری بازی کنید!

ویژگی های این آپدیت جدید چیست؟

ورژن 9.0 سیستم عامل تسلا به خودروهایی از سال 2017 به بعد ساخته شده اند اجازه می دهد تا در حالت Dash cam یا دوربین دش نیز کار کنند. از این ویژگی می تواند برای ضبط و ذخیره ویدئو از دوربین جلوی خودرو برای کلیپ های 10 دقیقه ای استفاده کرد. با به روز رسانی نرم افزار، ویژگی های ناوبری جدید نیز با جزئیات بیشتر و اطلاعات بهتر در مورد پیچ ها و خروج از بزرگراه به زودی به این سیستم اضافه خواهد شد.

همچنین این آپدیت نرم افزاری شامل تعدادی بازی آتاری است که از عناوین آن می توان به عناوینی چون  Pole Position ،Tempest و Missile Command اشاره کرد. نکته جالب اینجاست که کنترل این بازی ها فقط در حالی که خودرو پارک است انجام شده و توسط فرمان تسلا انجام می گیرد و برای این بازی نیاز به کنسول یا دستگاهی خاص ندارید.

بنابراین  این بازی ها برای زمان حرکت ماشین طراحی نشده اند. ایلان ماسک از ساخت بازی برای این پلتفرم از جانب دیگر بازی ساز ها استقبال کرده و از آنها خواسته که بازی های سرگرم کننده خود را به گونه ای بسازند که نیاز به نمایشگر لمسی، موبایل و خودرو در کنار هم داشته باشد. مثلا بتوانند با فرمان نشانه بگیرند و با پدال  شلیک کنند!

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها