در فراسوی زمان در لوکس ترین حالت بران

0
278

در فراسوی زمان در لوکس ترین حالت بران|کالاسودا

کالاسودا_شرکت رولز رویس، از محصول جدید  و لوکس خود Rolls-Royce Phantom رونمایی کرده است. خودرویی لوکس که به اعتقاد کارشناسان صنعت خودرو فراتر از زمان است.

شاید خبر رونمایی رولز رویس از محصول جدیدش بیش از هر شخص برای ماشین بازهایی که به خودروهای لوکس و گران قیمت دلبستگی دارند جذاب باشد. نام کمپانی رولز رویس از سال ها پیش با اشرافی گرافی و کیفیت خیره کننده گره خورده و به نظر می رسد محصول جدید این شرکت بر تمامی خواسته های کاربران لوکسش مهر تایید زده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این خودرو را می توان انطباق کامل امکانات تعبیه شده در Rolls-Royce Phantom با تکنولوژی روز و فرا روز دانست. کابین این ماشین را می توان یکی از جذاب ترین بخش هایش دانست. درواقع وقتی سوار این ماشین می شوید احساس می کنید که در یک اتاق پذیرایی لوکس و اشرافی قدم گذاشته اید.

کیفیت روکش صندلی ها و بافت داخلی خودرو به شکل خیره کننده ای مسافران را مجذوب خود می کند . قاب چوبی این ماشین نیز از صندلی‌های معروف Eames Lounge سال ۱۹۵۶ میلادی الهام گرفته است. صندلی های جلو نیز بسیار خاص هستند. از چوب در پوشش پنهان کننده میزها و نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی عقب نیز استفاده شده و با فشردن یک دکمه به صورت الکتریکی کنار می‌رود.

عایق صدا، اتصالات آلومینیومی و شیشه‌های ۶ میلی‌متری دو لایه از دیگر امکانات جانبی این خودروی منحصر به فرد محسوب می شوند. ین تغییرات جدید باعث شده رولزرویس فانتوم ۲۰۱۸ در هنگام حرکت با سرعت صد کیلومتر بر ساعت، ۱۰ درصد ساکت‌تر از نسل قبلی باشد. در مجموع، هدف رولزرویس در فانتوم جدید این بوده که هیچ مزاحمت و ناراحتی برای سرنشینان داخل کابین ایجاد نشود.

در-فراسوی-زمان-در-لوکس-ترین-حالت-بران1

پلتفرم جدید رولزرویس فانتوم، ۳۰ درصد از نمونه قبلی مستحکم‌تر است. افزون بر این ها ، رولزرویس فانتوم ۲۰۱۸ طولی به اندازه حدود ۶.۱ متر و عرض ۲ متر دارد و وزن آن هم ۲.۷ تن است. بنابراین از نظر ابعادی نیز نسل جدید فانتوم یکی از چشمگیرترین خودروهای جهان به شمار می‌رود.

این فانتوم منحصر به فرد،از همان حجم موتور ۶.۷۵ لیتری V12 استفاده می‌کند که به دو توربوشارژر نیز مجهز شده است. این حجم موتور اکنون به‌روز شده و قدرت ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر را در اختیار قرار می‌دهد.

وزن این ماشین ۲.۷ تن است بنابراین  با این حجم موتور ، می‌تواند در مدت ۵.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. قدرت تولید شده  به وسیله گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. این گیربکس از تکنولوژی کمکی ماهواره‌ای استفاده می‌کند که همواره باعث انتخاب دنده مناسب می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها