در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2020 چه گوشی‌هایی رونمایی خواهد شد؟

0
802

کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2020 بسیار نزدیک است. این رویداد از 24 فوریه و مثل همیشه در بارسلونا برگزار می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از فون آرنا، وقتی صحبت از فناوری موبایل می‌شود؛ هر سال دو رویداد مهم برگزار خواهد شد؛ یکی کنگره جهانی موبایل MWC و دیگری نمایشگاه IFA.

در کنگره MWC کمپانی‌های بزرگ از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی می‌کنند. با این اوصاف و با توجه به خبرهای و شایعات در MWC 2020 انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم؟

سامسونگ

سامسونگ قرار است در تاریخ 11 فوریه از پرچمدار جدید خود Galaxy Galaxy S20 رونمایی کند، بنابراین کنگره MWC اولین مکانی نخواهد بود که این گوشی بالارده را می‌بینید.

همچنین گزارش‌های متفاوتی در مورد گوشی تاشو گلکسی Z Flip وجود دارد. برخی می گویند این گوشی تاشو به همراه Galaxy S20 رونمایی می‌شود و برخی دیگر معتقدند که Z Flip در رویدادی جداگانه و چند هفته پس از S20 رونمایی خواهد شد. بنابراین اگر Z Flip را در 11 فوریه ندیدیم؛ باید در کنگره MWC منتظر آن باشیم.

ال جی

طبق روال شرکت ال جی، معمولاً خط G این کمپانی در اوایل سال و خط V در نیمه دوم سال رونمایی خواهد شد. اما سال گذشته، ال جی این الگوی را تغییر داد و LG G8 و LG V50 را همزمان در MWC 2019 معرفی کرد. بنابراین انتظار داریم LG در این رویداد از یک گوشی جدید در کنار LG G9 ThinQ رونمایی کند.

نوکیا

برند نوکیا HMD کم کم به دوران اوج خود نزدیک می‌شود. این کمپانی گوشی نوکیا 9 را در MWC 2019 رونمایی کرد که قابل قبول بود. اگر شایعات درست باشد و همه چیز طبق روال HMD پیش برود، انتظار داریم نوکیا 9.2 اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی پنهان در زیر نمایشگر باشد که در MWC رونمایی می‌شود.

هوآوی

با وجود ممنوعیت‌ها و عدم پشتیبانی گوشی‌های هوآوی از گوگل و اندروید؛ انتظار داریم این غول فناوری چینی مثل همیشه با قدرت پیش برود و در MWC امسال از گوشی جدید خود رونمایی کند. در این صورت کنگره MWC 2020 اولین مکانی است که P40 هوآوی را ملاقات خواهیم کرد.

سونی

زمان آن رسیده است که سونی یک پرچمدار جدید را ارائه دهد، اگرچه هنوز هم اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد و همه چی در رمز و راز است. ما نامهای Sony Xperia 1.1 و Sony Xperia 5 Plus را برای گوشی جدید سونی پیش بینی می‌کنیم.

مایکروسافت

مایکروسافت با اعلام Surface Duo و Surface Neo جهان را شوکه کرد. هر دوی اینها دستگاه‌های تاشو هستند، که مدل اول با سیستم عامل اندروید کار می‌کند و دومی سیستم عامل جدید ویندوز 10 ایکس را در خود جای داده است. قرار است هر دو این دستگاه‌ها در فصل تعطیلات 2020 منتشر شوند. با این حال، مایکروسافت هنوز هم می‌تواند آن‌ها را در MWC رونمایی کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها