با این 5 اپلیکیشن کاهش وزن با کروناویروس مبارزه کنید

0
207

تناسب اندام یکی از مواردی مهمی است که منجر به زندگی سالم و ایمنی در برابر بیماری‌های مانند کروناویروس می‌شود. بیماری‌ها و ویروس‌ها شایع هستند و شما باید برای مقابله با آن‌ها بدن سالم و قوی داشته باشید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، اپلیکیشن‌ های کاهش وزن یا رژیم‌های غذایی شما را به متخصصان تغذیه، پزشکان و مربیان متصل می‌کنند تا با کمک آنها رژیم عذایی خوب و سالمی داشته باشید و همچنین با فعالیت‌های حساب شده به وزن متناسب برسید. در این شرایط با یک زندگی سالم و بدن قوی احتمال آسیب در برابر بیماری‌هایی مانند کروناویروس به حداقل خواهد رسید.

5 اپلیکیشن کاهش وزن برتر

اپلیکیشن MyFitnessPal

این اپلیکیشن از سال 2005 شروع به کار کرده است و درحال حاضر جزء برترین برنامه‌های کاهش وزن موجود در بازار است. در این اپلیکیشن از ترکیب تمرینات بدنسازی با رژیم غذایی مناسب استفاده می‌شود و شما برای رسیدن به موفقیت به هردو این‌ها نیاز دارید.

بانک اطلاعاتی موجود در این اپلیکیشن کاهش وزن دارای بیش از 6 میلیون مواد غذایی و بیش از 300 تمرین متنوع کاردیو است. این اپلیکیشن، Fitbit، Jawbone، Runkeeper، MapMyFitne، Strava و Health در آیفون سازگار بوده و در هر دو گوشی آیفون و اندروید نصب می‌شود.

اپلیکیشن Noom

اپلیکیشن Noom یک مربی کاهش وزن است که همیشه همراه شما است. این برنامه با استفاده از رویکردهای مبتنی بر روانشناسی، شما را از موانع کاهش وزن آگاه می‌کند و نکات خوبی را ارائه می‌دهد. اگر بیماری دارید می‌توانید آنها را در برنامه وارد کنید تا متناسب با آن نکاتی را برای کاهش وزن دریافت کنید این برنامه برای هر دو گوشی اندروید و آیفون در دسترس است.

اپلیکیشن Nike Training Club

این اپلیکیشن در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته طراحی شده و برنامه‌های ورزشی خوبی را برای شما تدارک دیده است به طور مثال در یک برنامه رایگان 15 تا 45 دقیقه تمرین ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برنامه‌های چهار تا شش هفته‌ای توسط Nike Master Trainers نیز وجود دارد. شما می‌توانید این اپلیکیشن را در گوشی‌های اندروید و آیفون نصب کنید.

کلام آخر

برنامه‌های تناسب اندامی که در این مطلب آنها را معرفی کردیم یک پله به سمت زندگی سالم و بدن سالم هستند. با توجه به اخبار و بروز ویروس‌های جدیدی مانند کروناویروس داشتن بدن سالم و مقاوم می‌تواند به زندگی بهتر کمک کند. به یاد داشته باشید پیشگیری بهتر از درمان است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها