در ۱۰ دقیقه یک شارژ شگفت انگیز سرعتی داشته باشید

0
359
در 10 دقیقه یک شارژ شگفت انگیز سرعتی داشته باشید|کالاسودا

در 10 دقیقه یک شارژ شگفت انگیز سرعتی داشته باشید|کالاسوداکالاسودا_شرکت خودروسازی Continental AG  با یک شارژ شگفت انگیز مخاطبان خود را غافلگیر کرد . این شارژ که در عرض ۱۰ دقیقه انجام می شود، یکی از جدیدترین نسخه های تکنولوژی است که قرار است به زودی در جریان نمایشگاه خودروی  CES  رونمایی شود .

بر طبق گزارش های اولیه این فناوری خودروی برقی را به یک مخزن انرژی تبدیل می کند زیرا تبدیل کننده داخل خودرو است و می تواند جریان برق خودرو را برای استفاده در دستگاه های دیگر به کار گیرد.

این سیستم که موسوم به  All Charge  است در شرایطی برای نمایشگاه پیش رو آماده می شود که بسیاری از سیستم های ارائه دهنده خدمات خودرو نیز مایلند آن را به کار ببندند . حتی سیستم های شارژ القایی که بی ام دبلیو، مرسدس و خودروسازان بزرگ دیگر ساخته اند، می توانند به این وسیله جدید مجهز شده و ارتقا یابند. بنابراین All Charge  برای خودروهای الکتریکی اهمیت زیادی دارد.

البته فعلا این سیستم برای رونمایی و معرفی اولیه حاضر می شود و رونمایی اصلی  و تولید گسترده سیستم های AllCharge از سال ۲۰۲۲۲ میلادی آغاز می شود.

 در این سیستم ، افراد به جای اتصال خودرو به پریز برق می توانند خودرویشان را بالای یک صفحه قرار دهند و سیم پیچ هایی در صفحه برق را با القای مغناطیسی به سیم پیچ دیگری در خودرو منتقل می کنند.سیستم شارژ القایی  ۱۱  کیلوواتی این شرکت به ازای هر دقیقه شارژ قابلیت طی یک کیلومتر را دارد.

و این یعنی یک شارژ شگفت انگیز و غیر منتظره و البته منحصر به فرد . این سیستم  با یک تبدیل کننده همخوان می شود. این تبدیل کننده الکتریسیته را از ایستگاه شارژ به طور مستقیم به خودرو منتقل می کند. سیستم AllCharge پس از ۱۰ دقیقه شارژ می تواند ۳۰۰ کیلومتر طی کند.

به نظر می رسد رویاهای بشر یکی یکی در حال تحقق هستند . شما این طور فکر نمی کنید ؟