دستبند جدید فیت بیت عرضه جهانی شد

0
614
دستبند جدید فیت بیت عرضه جهانی شد

دستبند جدید فیت بیت عرضه جهانی شد

کالاسودا – فیت بیت از جدیدترین گجت پوشیدنی خود به نام Fitbit charge 3 در ماه آگوست رونمایی کرد و اکنون اعلام کرده است که در حال حاضر برای فروش در سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است.

این دستبند تناسب اندام می تواند به عنوان جانشین خلف Fitbit charge 2 رونمایی شود که دارای صفحه نمایش لمسی اولد، قابلیت های ساعت هوشمند و ردیاب تناسب اندام را درون خود داشته باشد. این دستبند دارای هزینه 150 دلاری و در دو ترکیب رنگی – مشکی با بند ساعت سیلیکونی با قابل آلومینیومی گرافیتی یا بند ساعت سیلیکون آبی – خاکستری با قاب آلومینیومی رز گلد آماده فروش خواهد شد.

این دستبند تناسب اندام مجهز به جی ‌پی ‌اس داخلی است اما کاربر برای استفاده از ویژگی ‌های پیشرفته‌ این دستگاه پوشیدنی، می تواند به جفت ‌سازی آن با گوشی هوشمند خود بپردازد. اگر تمایل دارید بیشتر هزینه کنید می توانید نسخه ویژه Fitbit Charge 3 که این ویژگی ها را به همراه NFC دارد که البته باید 20 دلار بیشتر بپردازید و این دستبند را با قیمت 170 دلار تهیه کنید. در این حالت گزینه های شما ساعتی با بند اسپورت سیلیکونی سفید با قاب آلومینیومی یا بند فابریک پارچه ای با قاب آلومینیومی رزگلد است.

با این حال، فیت ‌بیت شارژ ۳ از یک طراحی رده‌ بالا و پیشرفته‌ مقاوم در برابر نفوذ آب و همچنین بیش از ۱۵ حالت تمرین ورزشی مبتنی بر هدف بهره می ‌گیرد. صفحه نمایش این دستگاه گوریلا گلس بوده و قادر به مقاومت زیاد در تمرینات شدید است.

دستبند جدید فیت بیت عرضه جهانی شد

دستبند جدید فیت بیت ضدآب و مجهز به شاخص های سلامتی

این دستبند تا عمق 50 متر ضدآب است و این ویژگی را از فیت بیت های قبلی به ارث برده است که به شما اجازه می دهد به راحتی با این دستبند به شنا پرداخته و راحت به استخر بروید. حسگر جدید SpO2 ، امکان برآورد تغییرات در سطوح اکسیژن خون را فراهم و به دستبندی دیگر شاخص‌ های سلامتی کمک خواهد کرد.

ویژگی جدید دیگری در این دستبند وجود دارد که Run Detect نام دارد  که به طور خودکار می تواند هنگامی که گام برمی دارید و می ایستید را به طور مجزا متوقف کرده و از ادامه بشمارد. بنابراین هنگامی که شروع به دویدن می کنید و برای استراحت چند لحظه می ایستید، آن بازه محسوب نمی شود و هنگامی که دوباره قدم برمی دارید، دوباره از سر گرفته می شود. به این ترتیب می توانید آمار فعالیت های روزانه مانند تعداد کالری سوزانده شده را به درستی دریافت کنید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها