دسترسی به نرم افزار های ایرانی برای کاربران آیفون

0
1647
دسترسی به نرم افزار های ایرانی برای کاربران آیفون

کالاسودا- در چند روز گذشته شرکت اپل اقدام به حذف نرم افزار های ایرانی این سیستم عامل محبوب کرده است.این خبر برای طرفداران و کاربران گوشی های هوشمند شرکت اپل در کشورمان مشکلاتی را به همراه داشته است. با توجه به اخبار شرکت اپل بعید به نظر می رسد کاربران به این زودی قادر به دریافت اپلیکیشن های ایرانی از استور رسمی اپل (App Store)باشند،اما روش هایی برای دریافت و استفاده از این نرم افزار ها وجود دارد. تعداد این روش ها بسیار محدود است اما می توان با استفاده از آن ها به نرم افزار های مورد نیاز ایرانی دسترسی پیدا کرد.
روش اول که متداول ترین روش محسوب می شود دسترسی به نرم افزار های از طریق خود App Storeاست . برای به اپلیکیشن های ایرانی خود وارد App Store در قسمت Updates گزینه Purchased را انتخاب می کنیم . در این قسمت تمام نرم افزار هایی که از طریق اپل آیدی خود دریافت کرده اید نمایش داده می شود و از این طریق می توان تمام اپلیکیشن های که قبلا نصب کرده اید را دوباره مشاهده کنید . اما این روش برای افرادی مناسب است که حداقل یک بار نرم افزار مورد نیاز خود را با استفاده از اپل آیدی خود نصب کرده اند.
روش دوم استفاده از وب سایت ها است که می توان از طریق مرور گر خود وارد سایت نرم افزار های مورد نیاز خود نظیر اسنپ،تپ 30 ،اسنپ فود و…. شده و از طریق وب سایت آن ها به کارهای خود رسیدگی کرده و سفارشات خود را ثبت کرد.این راه به نظر کامل ترین و امن ترین روش برای دسترسی به نرم افزار های مورد نیاز است.
آخرین روش که شاید بعد از این اتفاقات رونق خاصی بگیرد استفاده از استورهای ایرانی است سیب اپ است که می توان از طریق این استورها به نرم افزار های ایرانی اپل دسترسی پیدا کرد.
با این وجود باید دید آیا حذف نرم افزار های ایرانی در فروش گوشی های هومند این شرکت در ایران تاثیر دارد…

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها