دستگاه ویدئو چت فیسبوک به زودی رونمایی می شود

0
363
Bangkok Thailand - August 31 2017 Facebook App on iPhone with computer laptop background closeup male hand hold social network on smart device concept.

کالاسودا_ احتمال دارد که شرکت فیسبوک در ماه آینده از دستگاه ویدئو چت خود رونمایی کند و قرار شده در دو نسخه این دستگاه ها به بازار عرضه شود.

نام دستگاه ویدئو چت فیسبوک

فیسبوک بالاخره از دستگاه ویدئو چت خود به نام ((پورتال)) رونمایی خواهد کرد. این خبری بود که در سایت های معتبر منتشر شده است. چند ماه قبل هم سایت های معتبر خبر رونمایی از این دستگاه را در مراسم سالیانه F8 در ماه مه تعیین کرده بودند ولی به دلیل مشکلات دامنه دار فیسبوک اعم از داستان کمبریج آنالیتیکا این رونمایی به مدت چند ماه به تعویق افتاد. فیسبوک هم به تازگی تمام این مسائل و مشکلات را پشت تر گذاشته است و این موضوع می تواند به این شرکت کمک کند تا محصولات جدید خود را آماده رونمایی کند. شرکت فیسبوک پس از جریانات کمبریج آنالیتیکا و دخالت روسیه در انتخابات آمریکا ماه های سختی را پشت سر گذاشته است.

قیمت احتمالی دستگاه ویدئو چت

حال این شبکه اجتماعی آماده می شود تا از دستگاه های جدید خود رونمایی کند. این دستگاه ها در دو نسخه به بازار عرضه خواهند شد. نسخه بزرگتر این دستگاه ویدئو چت با قیمت 400 دلار و نسخه کوچکتر آن با قیمت 300 دلار راهی بازار خواهد شد. شما می توانید این دستگاه ویدئو چت را با دستیار صوتی الکسا کنترل کنید و اینکه شما می توانید با استفاده از این دستگاه موسیقی و ویدئو پخش کنید. این قابلبیت برای دستگاه ((پورتال)) تعبیه شده که شما بتوانید هم زمان با انجام کارهای خود با خانواده ، دوستان و آشنایان به گفتگو بپردازید.

ویژگی های این دستگاه ویدئو چت

شرکت فیسبوک اعلام کرده است که یک حریم خصوصی مناسب برای دستگاه ویدئو چت خود آماده کرده است که می تواند شهرت بر باد رفته این شرکت را بازگرداند. این دستگاه ها دارای دوربین هایی مجهز به هوش مصنوعی هستند که به شما اجازه می دهند با کیفیت بهتر و دقیق تری با خانواده ، دوستان و آشنایان خود به گفتگو بپردازید. این دوربین ها همچنین دارای شاتر هوشمند و شخصی است و دیگر شما نیازی ندارید که پس از عکاسی یا فیلم برداری پوششی روی آن قرار دهید. اگر تمام این موضوعات حقیقت داشته باشد شرکت فیسبوک دستگاه جذابی را به بازار عرضه خواهد کرد و در آینده نزدیک تحول عظیمی را در دنیای تکنولوژی پدید خواهد آورد. به نظر می رسد که زمان رونمایی از این دستگاه قبل از شروع ماه اکتبر باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها