صفحه نمایش های گوشی موبایل Nubia Z18S کاربران را شگفت زده می کند

0
683

کالاسودا- گوشی موبایل Nubia Z18S خاص ترین گوشی هوشمند سال خواهد شد. این گوشی هوشمند بدون شک ویژگی هایی دارد که می توان آن را تحقق یکی از رویاهای سازندگان موبایل دانست. کمپانی زد تی ای گوشی موبایل Nubia Z18S را قصد دارد با دو صفحه نمایش روانه بازار فروش کند، قابلیتی که تاکنون توسط هیچ شرکتی مورد استفاده قرار نگرفته است.

گوشی موبایل Nubia Z18S ابعاد مناسبی نیز دارد و با توجه به 178 گرم وزن خود می تواند برای کاربران بسیار خوشحال کننده باشد. با توجه به اخبار منتشر شده باید شاهد یک باتری 3800 میلی آمپری باشیم. ظرفیت این باتری در ابتدا بسیار مناسب است اما بررسی این موضوع که باتری 3800 میلی آمپری برای گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش مناسب است یا خیر سوالی است که بعد از رونمایی این گوشی هوشمند مورد بررسی قرار می گیرد. البته بعید به نظر می رسد که قابلیت استفاده از هر دو صفحه نمایش به صورت همزمان وجود داشته باشد.

با توجه به اخبار منتشر شده فرکانس پردازنده این گوشی هوشمند 2.649 گیگاهرتز است و با توجه به این موضوع باید شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 باشیم. این پردازنده قدرتمند در کنار رم های نرم افزاری 6 یا 8 گیگابایتی بسیار کار آمد خواهد بود. با توجه به پرچمدار بودن این گوشی هوشمند باید انتظار عرضه این موبایل را با رم های 64 یا 128 گیگابایتی باشیم. به دلیل عرضه این گوشی هوشمند در سال جاری باید انتظار عرضه این پرچمدار با اندروید 8.1 را داشته باشیم.

گوشی موبایل Nubia Z18S با چه صفحه نمایش های در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

ویژگی های این پرچمدار تاکنون بسیار خاص نبوده است. در واقع صفحه نمایش دوتایی این موبایل باعث خاص شدن بیشتر این مدل می شود. صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند 6.26 اینچی با رزولوشن فول اچ دی خواهد بود، صفحه نمایش دوم این موبایل کمی کوچکتر است و شاهد صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن اچ دی برای صفحه نمایش دوم این گوشی هوشمند هستیم. این دو صفحه نمایش کیفیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و به نظر استفاده از این گوشی موبایل بسیار هیجان انگیز خواهد بود. به طور کلی این دو صفحه نمایش به خوبی می تواند در بخش تبلیغات هر کاربری را به سمت خود بکشاند، اما بررسی این موضوع که وجود دو صفحه نمایش در یک گوشی هوشمند  چه کاربردی دارد سوالی بسیار جالب از سازندگان گوشی موبایل Nubia Z18S می تواند باشد. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند و صفحه نمایش های جالبش چیست؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها