چطور از دعوت شدن به گروه های ناخواسته در واتس آپ جلوگیری کنیم؟

0
290
چطور از دعوت شدن به گروه های ناخواسته در واتس آپ جلوگیری کنیم؟

نرم افزار واتس آپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی است. این نرم افزار قابلیت های بسیاری دارد و می تواند تمام نیاز های یک پیام رسان حرفه ای را برای کاربران برطرف کند. در این نرم افزار کاربردی برخی از قابلیت ها چندان جالب توجه نیست. به عنوان مثال زمانی که شما در یک گروه کاری یا دوستانه قرار دارید برخلاف نرم افزار تلگرام شماره شما را در اختیار تمام افراد گروه قرار می دهد از این رو بسیاری از کاربران علاقه ای به حضور در گروه های واتس آپ ندارند.

همانطور که بیان شد این نرم افزار پیام رسان در بخش ساخت گروه ضعف هایی از دید کاربران دارد از این رو اگر قصد دارید به محدود کردن دعوت شدن به گروه های دیگر روی آورید می توانید از طریق روشی که در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم به شخصی سازی این بخش بپردازید.

دعوت شدن به گروه های ناخواسته در واتس آپ را از روش زیر محدود کنید

برای محدود کرده دعوت شدن به گروه های ناخواسته در واتس آپ باید وارد نرم افزار واتس آپ شوید و در بخش تنظیمات گزینه Accounts را انتخاب کرده و وارد این قسمت شوید. در بخش حساب های کاربری گزینه Privacy را انتخاب کرده و وارد گزینه گروه ها شوید.دعوت شدن به گروه های ناخواسته در واتس آپ را از روش زیر محدود کنید

در این بخش سه گزینه در اختیار شما قرار می گیرد که مطابق میل خود می توانید به محدود کردن دعوت شدن به گروه های ناخواسته در واتس آپ بپردازید. در این بخش با انتخاب گزینه Nobody هیچ کاربری نمی تواند شما را به گروه دعوت کند و تنها می تواند لینک گروه را ارسال کرده و از طریق آن در صورت تمایل به گروه بپیوندید. گزینه ی دیگری که در اختیار شما قرار می گیرد، Everyone است. پس از انتخاب این گزینه تمام افراد می توانند شما را به گروه های واتس آپی دعوت کنند. در کنار این دو گزینه می توانید My Contacts را انتخاب کنید.

پس از انتخاب My Contacts افرادی که در لیست شماره تماس های خود وجود دارند می توانند شما را به گروه های این نرم افزار شبکه اجتماعی دعوت کنند. این بخش می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشند که قصد دارند به گروه های آشنایان خود دعوت شوند بسیار مناسب خواهد بود. پس از انتخاب این بخش مراحل برای شخصی سازی در بخش دعوت شدن به گروه های واتس آپی بپردازید.

به طور کلی همانطور که بیان شد گروه های واتس آپی نیاز به به روز رسانی های دیگری نیز دارد که سطح دسترسی کاربران برای افراد مختلف را محدود کنند،زیرا همانطور که بیان شد تمام افرادی که در یک گروه قرار دارد می توانند به شما پیغام دهند، تصویر پروفایل شما را ذخیره کرده و از شمار تماس شما مطلع شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها