چطور در یک مسیر توسط نرم افزار گوگل مپ چندین مقصد ایجاد کنیم؟

0
225
چطور در یک مسیر توسط نرم افزار گوگل مپ چندین مقصد ایجاد کنیم؟

نرم افزار گوگل مپ یکی از برترین نرم افزار ها برای پیدا کردن خیابان ها و مسیر های مناسب است. این نرم افزار میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده و ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور در یک مسیر توسط نرم افزار گوگل مپ چندین مقصد ایجاد کنیم.

نرم افزار گوگل مپ از دید بسیاری از کاربران در راهنمایی مسیر مشکلاتی دارد و استفاده از آن کمی سخت است. با این وجود استفاده از قابلیت های متعدد شرایط بسیار خوبی را برای کاربران قرار می دهد یکی از مهم ترین قابلیت ها این موضوع است که مسیر را برای افرادی که پیاده تردد می کنند نیز نشان می دهد.در کنار این قابلیت های جذاب گوگل مپ امکان مشخص کردن چندین مقصد را برای کاربران ایجاد می کند.

امکان انتخاب چندین مقصد به این منظور است که شما از محیطی که در آن قرار دارید می توانید یک محیط را انتخاب کرده و در کنار این مقصد، مسیر بعدی خود را نیز پس از رسیدن به مقصد اول انتخاب کنید. این موضوع شرایط بسیار خوبی رابرای افرادی که قصد رفتن به محیط های پیاپی را دارند ایجاد می کند.

برای اینکه در یک مسیر توسط نرم افزار گوگل مپ چندین مقصد ایجاد کنیم باید مراحل زیر را طی کنیم؟

در ابتدا نرم افزار گوگل مپ را باز کرده و سپس مسیر نهایی خود را انتخاب می کنید و سپس گزینه Direction را انتخاب کنید. پس از قرار گرفتن مسیر اولی می توانید گزینه سه نقطه را انتخاب کرده و گزینه اضافه کردن مسیر را به این سفر اضافه کنیم. از این روش می توانید تا 9 مقصد را برای یک سفر انتخاب کنید. پس از انتخاب مقصد های مورد نیاز اطلاعات بسیار خوبی علاوه بر مسیر پیشنهادی در اختیار شما قرار می گیرد که شرایط خوبی رسیدن به هدف نشان می دهد.برای اینکه در یک مسیر توسط نرم افزار گوگل مپ چندین مقصد ایجاد کنیم باید مراحل زیر را طی کنیم؟

پس از انتخاب چند هدف اطلاعاتی را مانند ویژگی هایی که در یک مسیر در اختیار شما قرار می گیرد را مشاهده خواهید کرد. پس از انتخاب مسیر ها مسافتی که باید طی کنید را به همراه زمانی رسیدن به مقصد نهایی را مشاهده خواهید کرد. موضوعاتی که به زمانی بندی و مصرف سوخت شما کمک بسیاری خواهد کرد.

استفاده از این قابلیت نرم افزار گوگل مپ کمتر از یک دقیقه زمانی می رد اما به وسیله آن می توان از مسیریابی های پی در پی هنگام رانندگی اجتناب کرد.

نظر شما در مورد مسیر یاب گوگل مپ چیست؟ آیا این نرم افزار را بهترین اپلیکیشن مسیر یاب می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها