تجربه هیجان با دانلود بازی Dr Driving 2 برای پلتفرم گوشی های اندرویدی

0
744
تجربه هیجان با دانلود بازی Dr Driving 2  برای پلتفرم گوشی های اندرویدی

بازی Dr Driving 2 می تواند شما را دیوانه کند، خصوصا اگر عشق سرعت و هیجان باشید و بخواهید یک بازی شبیه ساز رانندگی با گیم پلی عالی باز کنید. برخلاف سایر بازی های مشابه که در آن ها سرعت تعیین کننده است , در این بازی اندروید شما به رانندگی عادی در قالب قوانین حاکم در شهر و در سرعت های معمول خواهید پرداخت.

مراحل چالش برانگیز

این بازی توسط شرکت SUD inc ساخته شده است و می توانید یکی از بهترین بازی های رانندگی شبیه سازی شده را تجربه کنید. بازی Dr Driving 2 تجربه جدیدی از رانندگی با گرافیک خیره کننده و مراحل چالش بر انگیز در زمان حقیقی و به صورت چند نفره و آنلاین را در اختیار شما می گذارد. شما در این بازی برای انجام ماموریت های مختلف از نقطه ای به نقطه دیگر شهر جابجا شوید، بدون اینکه از سرعت های مجاز تجاوز کنید و یا اینکه تصادف کنید و در نقطه مقصد اتومبیل تان را پارک کنید.دانلود بازی Dr Driving 2  

این بازی یک بازی مسابقه ای اعتیاد آور است که شما این امکان را می دهد که در اطراف جاده های زیبا گشت و گذار کرده و با دیگران به صورت حرفه ای مسابقه دهید. اگر عاشق رانندگی و مسابقه هستید این بازی فقط برای شما ساخته شده است. با استفاده از این بازی، شما فرصت رانندگی انواع ماشین های مختلف را برای رقابت خواهید داشت. گیم پلی Dr Driving 2 بسیار با جزئیات طراحی شده است. اما ویژگی برجسته دیگر این بازی موتور گرافیکی قوی آن است. شما مطمئنا از حجم جزئیاتی که در این بازی می بینید غافلگیر خواهید شد.

 در بازی Dr Driving 2 می توانید در رقابت های چند نفره آنلاین یک مسابقه هیجان انگیز را تجربه کنید و دیگر بازیکنان را به چالش بکشید. خبر خوب اینکه آخرین به روز رسانی این برنامه 10 روز پیش یعنی 10 آوریل ارائه شده است. برای نصب این بازی به نسخه 4 به بالای اندروید نیاز دارید.

لینک دانلود بازی Dr Driving 2

برای دانلود بازی Dr Driving 2 روی لینک زیر کلیک کنید. این بازی را با بهترین شبیه سازهای اندروید 2019 برای کامپیوتر می توانید روی PC خود نیز بازی کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ansangha.drjb

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها