دوربین جدید آلکاتل رونمایی شد

0
384

کالاسودا – آلکاتل ۵V با مشخصات جدید خود که دارای باطری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه و اسکرین بدون حاشیه است.

گوشی آلکاتل متعلق به شرکت TCL اخیراً پرچمدار جدید خود را رونمایی کرده است که به نام ۵V مشهور است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با نسبت صفحه ۱۹:۹ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۰۰ است و نرخ اسکرین به صفحه ۸۸ درصد است و جنس شیشه بالایی Dragontrail است.

همچنین لازم به ذکر است که آلکاتل ۵V به پردازنده مدیاتک هلیو P22 مجهز شده است؛ پردازنده ای که با کد MT6762 نیز شناخته می شود و از ۸ هسته پردازشی A53 با فرکانسی کاری ۲ گیگاهرتز بهره می برد. رم ۳ گیگابایتی در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی این چیپست را همراهی می کنند و در نهایت یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمر ساعتی به گوشی نیرو می دهد.

دروبین های دوگانه اصلی این گوشی ۱۲ و ۲ مگاپیکسل با فلش LED هستند و سنسور آنها تنها برای اطلاعات کلی تر استفاده می شود و افکت بوکه نیز در آنها لحاظ شده است.

اسنپر اصلی این گوشی دارای ۱.۲۵ میکرو پیکسل و اندازه ½ است. نرم افزار دوربین می تواند کارهایی همانند تشخیص صحنه هوش مصنوعی، عکسبرداری پشت سر هم، HDR و قابلیت بوکه در عکسبرداری را انجام دهد و همچنین تثبیت کننده تصویر الکترونیکی و لنز گوگل نیز در این سیستم عکسبرداری لحاظ شده است.

از دیگر امکانات این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت و قابلیت آنلاک توسط چهره اشاره کرد. به گفته وبسایت گیزموچاینا قابلیت تشخیص چهره Face Key نام گرفته و با اسکن ۱۰۶ بخش کلیدی چهره، گوشی را در ۰.۵ ثانیه آنلاک می کند.

آلکاتل یک شرکت چند ملیتی ارائه‌ دهنده تجهیزات مخابراتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس، فرانسه مستقر می ‌باشد. این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ها و تجهیزات ارتباطاتی را به اپراتورها، شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان عرضه می‌نماید و آنها را قادر می‌سازد، که خدمات صوتی، تصویری و دیتا را، برای مشتریان خود، فراهم سازند.

تولیدات شرکت آلکاتل بر روی سخت ‌افزارها و نرم ‌افزارهای تلفن ثابت، تلفن همراه، شبکه و پروتکل اینترنت متمرکز می ‌باشد. این شرکت، مالک اصلی آزمایشگاه‌ های بل است، که بعنوان بزرگترین مرکز پژوهشی در صنعت ارتباطات محسوب می ‌شود. کارکنان آزمایشگاه‌ های بل تاکنون موفق به دریافت ۷ جایزه نوبل شده ‌اند و دارای بیش از ۲۹٫۰۰۰ اختراع ثبت شده می ‌باشند.

آلکاتل- در بیش از ۱۳۰ کشور جهان، فعالیت می‌ کند و در سال ۲۰۱۱ به فهرست اولیه شاخص داو جونز اضافه گردید. در ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۵ نوکیا شرکت آلکاتل-لوسنت را به ارزش ۱۶٫۶ میلیارد دلار تصاحب کرد تا با خریداری رقیب فرانسوی خود، در حوزه تجهیزات مخابراتی وارد رقابت جدی با هوآوی و اریکسون شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید