دوربین داشبوردی برای کنترل رانندگی

0
408
دوربین داشبوردی برای کنترل رانندگی|کالاسودا

دوربین داشبوردی برای کنترل رانندگی|کالاسوداکالاسودا – حتی اگر راننده محتاطی باشید، اطمینانی وجود ندارد که دیگران نیز این احتیاط را در رانندگی خود داشته باشند و هر لحظه احتمال تصادف حتی برای محتاط ترین رانندگان نیز وجود دارد.

هنگامی که در حال رانندگی در مسیری هستید که راننده دیگری در آن در حال خوردن یا حرف زدن با تلفن همراه است، باید یک جفت چشم اضافی داشته باشید. این یک جفت چشم اضافی Hi-Res Car DashCam نام دارد که یک دوربین است که روی داشبورد نصب میشود.

 این دوربین بدون نیاز به دست و حرکت دادن، در حین رانندگی به اطراف میچرخد و خط رانندگی شما را دنبال میکند و حتی اگر شما یادتان برود که روشن کنید، حین حرکت خودرو خود به خود روشن میشود. این دوربین حتی در زمانی که خاموش است، اگر ضربه یا برخوردی به ماشین صورت بگیرد، به صورت اتوماتیک روشن شده و شروع به ضبط میکند.

این دوربین هم به صورت دیجیتال و هم حالت رکوردر قادر به ضبط تصاویر شما در حین رانندگی است و اگر تصادفی صورت بگیرد، این دوربین به مثابه یک شاهد ظاهر میشود. کارت حافظه این دستگاه 8 گیگابایت ظرفیت داشته و میتواند 2 ساعت تصویر ضبط کند. البته کارت های 32 گیگا بایتی به علت فضای بیشتری که دارند زمان ضبط را افزایش میدهند. این دوربین داشبوردی به راحتی روی فضای جلوی اتومبیل نصب شده و قیمت آن 24.99 دلار است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها