دوربین فیلم برداری فوق حرفه ای RED Ranger معرفی شد!

0
829
دوربین فیلم برداری فوق حرفه ای RED Ranger معرفی شد!

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد دوربین های فیلم برداری فوق حرفه ای منتشر شده که نشان می دهد دوربین فوق حرفه ای RED Ranger به بازار عرضه شده است.

رونمایی از دوربین فیلم برداری فوق حرفه ای RED Ranger

این یکی از زمان های بی نظیر برای شرکت RED محسوب می شود. بالاخره این شرکت دوربین جدیدی را راهی بازار کرده است که امروز عکس آن را منتشر کرده است. دوربین RED Ranger برای فروش نخواهد بود و این موضوع نیز به طور رسمی اعلام شده است. اگر شما بخواهید این دوربین را داشته باشید باید به شما بگوییم که تنها می توان این دوربین را اجاره کرد. این اتفاق از همین الان امکان پذیر خواهد بود.

اظهارات مدیرعامل شرکت RED

مدیر این شرکت RED در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است : « این دوربین ها همونطور که در جریان هستید به قدری گرانقیمت هستند که فقط به تعداد محدودی تولید شده اند. اگر شما 10 تا از آنها نخرید اصلا این دوربین ها معنی نخواهند داشت. بخش اجاره این دوربین ها به خوبی فعالیت خواهد کرد و من در این مورد با آنها بحث و جلساتی قبلا داشته ام.»

دوربین RED Ranger

این دوربین یکی از با کیفیت ترین سخت افزارها موجود در صنعت فیلم برداری است. این دوربین می تواند ویدئو 16 بیت با کیفیت RAW ثبت کند و فیلم برداری با کیفیت 8K آن از دیگر امکانات این دوربین فوق العاده است.دوربین RED Ranger

ویژگی های خاص دوربین RED Ranger

در مورد ویژگی های منحصر به فرد این دوربین زیاد صحبت نشده است ولی انتظار داریم این دوربین نگاه خیلی از علاقمندان به فیلم برداری اختصاصی را به خود جلب کند. مطمئن از همین الان درخواست ها برای اجاره این دوربین ارسال شده است و باید دید بالاخره این دوربین چه کیفیتی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

آینده شرکت RED

در حالی که تمام محصولات شرکت RED حالت اجاره ای دارند باید دید که در آینده این شرکت چه محصولات دیگری از خود راهی بازار خواهد کرد. به هر حال این دوربین ها در صنعت سینما و فیلم برداری طرفداران خاص خود را دارند. اگر اشتباه نگوییم در سال 2016 یک دوربین اختصاصی برای کارگردان معروف دیوید فینچر توسط این شرکت ساخته شده بود که نگاه خیلی از کارگردانان سینما را به خود جلب کرده بود.

نظر شما در مورد این دوربین فیلم برداری چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها