امتیاز دوربین میت 20 پرو هواوی ؛ یک خبر خوب و یک خبر بد

0
640
امتیاز دوربین میت 20 پرو هواوی ؛ یک خبر خوب و یک خبر بد

امتیاز دوربین میت 20 پرو هواوی در وب سایت DxOMark منتشر شد. آزمایش دوربین میت 20 پرو هواوی پس از مدتی تاخیر در وب سایت DxOMark اخبار جالبی را به همراه داشت که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

اعلام امتیاز دوربین میت 20 پرو هواوی یک خبر خوب و یک خبر بد برای کاربران هواوی و علاقه مندان این برند مشهور به همراه دارد. خبر خوب در مورد امتیاز دوربین میت 20 پرو هواوی را می توان به این موضوع بسط داد که در حال حاضر عنوان برترین دوربین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است. خبر بد نیز مربوط به امتیاز مشابه این گوشی هوشمند با گوشی موبایل پی 20 پرو است؛ دوربین میت 20 پرو هواوی توانست امتیاز 109 را کسب کند. با این وجود کاربران بسیار علاقه مند بودند که امتیاز بالاتری در مقایسه با نسخه قبلی پرچمدار هواوی مشاهده کنند.

تغییر معیارهای معتبرترین وب سایت بررسی دوربین گوشی های هوشمند

پس از کسب امتیاز 109 توسط دوربین میت 20 پرو هواوی یک سوال پیش می آید؛ اگر تصاویر گرفته شده با این دو گوشی موبایل را کنار هم قرار دهیم به خصوص در نور کم، گوشی هوشمند میت 20 پرو عملکرد بسیار بهتری دارد. این موضوع در کنار دوربین سوم این گوشی هوشمند که زاویه عریض نیز دارد، بدون شک جذابیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. با این وجود به نظر می رسد معیارهای معتبرترین وب سایت بررسی دوربین گوشی های هوشمند تغییر کرده است.اعلام امتیاز دوربین میت 20 پرو هواوی یک خبر خوب و یک خبر بد برای کاربران هواوی و علاقه مندان این برند مشهور

دوربین میت 20 پرو هواوی در بخش های مختلف چه امتیازهایی را کسب کرده است؟

دوربین میت 20 پرو هواوی در بخش عکاسی توانست امتیاز 114 را به دست آورد که مشابه گوشی پرچمدار قبلی این برند چینی است. در بخش دوربین فیلمبرداری نیز امتیاز 97 را کسب کرده و توانسته است بالاتر از برندهای دیگر قرار گیرد، اما این موضوع جالب توجه است که دوربین میت 20 پرو هواوی توان شکست رکورد گوشی پی 20 پرو را نداشت.

دوربین میت 20 پرو هواوی مانند بسیاری از پرچمداران موجود در بازار جهانی از سه لنز دوربین بهره می برد. هواوی برای این گوشی هوشمند که مدتی پیش به صورت رسمی رونمایی شد و در بازار موبایل ایران نیز موجود است، از لنزهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی بهره برده و امیدوار است سال 2019 نیز عنوان سازنده برترین گوشی موبایل از نظر دوربین عکاسی را به خود اختصاص دهد.

نظر شما در مورد دوربین گوشی های پرچمدار هواوی چیست؟ آیا دوربین میت 20 پرو هواوی را برتر از برندهای دیگر مانند سامسونگ و آیفون می دانید یا ویژگی های موجود در گوشی های هوشمند یاد شده را برتر در نظر می گیرید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها