رونمایی از افزونه های ویژه و جذاب گوگل مپ

0
296
رونمایی از افزونه های ویژه و جذاب گوگل مپ

به تازگی خبر جالبی در مورد برنامه گوگل مپ منتشر شده که نشان می دهد قابلیت های ویژه و جذابی به این برنامه اضافه شده است که می تواند برای هر کاربری جذاب باشد. افزونه های ویژه و جذاب گوگل مپ از هر جهت خاص و بی نظیر هستند.

شباهت ها و تفاوت های گوگل مپ و ویز

برنامه گوگل مپ و ویز شاهد اینطور به نظر برسد که ظاهری شبیه به هم داشته باشند ولی سرویس های متفاوت و خاصی را گوگل به کاربران خود عرضه می کند. با این حال ، دیدن این موضوع که هر دوی این برنامه ها از یکدیگر چیزهای مختلف را یاد می گیرند جذاب و خوشحال کننده است. این موضوع زمانی ارزشمند می شود که می فهمیم کاربران مدت زمان زیادی است از گوگل مپ ایراداتی گرفته اند.

یکی از این ایرادات عدم وجود سرعت سنج در این برنامه است که این مساله در برنامه ویز دیده می شود و به نظر می رسد که بالاخره این افزونه های ویژه و جذاب گوگل مپ به برنامه اضافه شده است.شباهت ها و تفاوت های افزونه های ویژه و جذاب گوگل مپ

رونمایی از افزونه ویژه و جذاب گوگل مپ

اگر اشتباه این موضوع را نگوییم افزونه سرعت سنج در سال 2017 به صورت آزمایشی به مناطق کالیفرنیا و برزیل اضافه شد. حالا به نظر می رسد که گوگل آمادگی این موضوع را دارد که این افزونه به سرتاسر جهان اضافه کند.  از یک طرف به نظر می رسد که گوگل قصد دارد تا این دو برنامه شباهت زیادی به یکدیگر پیدا نکنند و گفته شده کاربران ویز بیشتر با خودرو تردد می کنند ، در صورتی که کاربران گوگل مپ اکثرا پیاده به رفت و آمد خود ادامه می دهند ولی به هر حال افزونه سرعت سنج چیزی است که هر دوی این برنامه ها به آن نیاز دارند.

زمان فعال سازی این افزونه در شهرها و کشورهای مختلف

گفته شده که این افزونه هم اکنون برای کاربران نیویورک ، مینسوتا و لوس آنجلس فعال شده است. چیزی که ما به آن پی بردیم این است که گوگل بر اساس منطقه این افزونه را فعال نمی کند و ساختار اصلی بر اساس سرورها است. اگر شما به دنبال اضافه شدن این افزونه به برنامه خود هستید باید کمی صبر کنید. به هر حال اضافه شدن این افزونه به هر کشور زمان بر خواهد بود. باید دید که این افزونه ها چه بازخوردی بین کاربران خواهند داشت.

نظر شما در مورد افزونه های ویژه و جذاب گوگل مپ چیست؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها