دوربین هواوی پی 30 پرو شگفتی ساز می شود

0
542
دوربین هواوی پی 30 پرو شگفتی ساز می شود

دوربین هواوی پی 30 پرو زوم شگفت انگیزی را برای کاربران فراهم می کند، زمان زیادی تا رونمایی از  گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو نمانده و این گوشی هوشمند با تمرکز روی دوربین روانه بازار فروش خواهد شد، حال اخباری منتشر شده که نشان می دهد این گوشی هوشمند زوم اپتیکال 5X خواهد داشت.

مدتی پیش اخباری پیرامون کمپانی هواوی منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند دارای زوم پریسکوپی است و این کمپانی چینی در تلاش است تا بتوان پرچمدار خود را به عنوان بهترین دوربین عکاسی میان گوشی های پرچمدار معرفی کند. در حال حاضر گوشی های هوشمند پی 20 پرو، میت 20 پرو و سامسونگ گلکسی نوت 9 به عنوان برترین دوربین گوشی های هوشمند معرفی می شوند.

دوربین هواوی پی 30 پرو دارای چند لنز است؟

دوربین هواوی پی 30 پرو دارای چهار لنز دوربین اصلی است، بر اساس اخبار منتشر شده و برخلاف پرچمدار سامسونگ ساختار ساختار عمودی دارد. بر اساس تصاویر منتشر شده سه لنز اصلی این گوشی هوشمند ساختار عمودی دارد و در کنار این سه لنز، سنسور ToF وجود دارد.

بر اساس تصاویر منتشر شده به نظر می رسد دوربین هواوی پی 30 پرو در عکاسی نور کم شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند و کاربران می توانند به راحتی با بهره گیری از قابلیت های این دوربین حرفه ای و هوش مصنوعی پی 30 پرو شرایط خیره کننده ای را مشاهده کنند.

حال باید تا روز 6 فروردین منتظر ماند و دید دوربین هواوی پی 30 پرو می تواند شگفتی ساز سال 2019 در بخش دوربین عکاسی معرفی شود یا تفاوت خاصی با پرچمداران فعلی نخواهد داشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها