اندروید پای برای گوشی لنوو Z5 با ردیاب کالری شمار آپدیت شد

0
660
اندروید پای برای گوشی لنوو Z5 با ردیاب کالری شمار آپدیت شد

لنوو Z5 گوشی ای بود که تابستان امسال با ویژگی های جذاب معرفی شد. اکنون این شرکت خبر داده است که آپدیت اندروید پای را برای این گوشی ارائه کرده است و کاربران این گوشی می توانند به زودی از ویژگی های جذاب اندروید پای استفاده کنند.

لنوو در نظر دارد که این آپدیت را برای گوشی های دنباله این سری یعنی Z5s و Z5 Pro GT را نیز ارائه کند.  گوشی لنوو Z5 در نمایشگر خود دارای بریدگی است و علاوه بر آن حاشیه باریکی نیز در پایین صفحه وجود دارد. این گوشی به علت طراحی خاص خود نازک تر از گوشی هایی مانند شیائومی می 8 است. از مشخصات فنی گوشی لنوو Z5 از پردازنده‌ اسنپدراگون 636 به همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ رم، ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین دوگانه‌ اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد، ضمن اینکه دوربین اصلی این گوشی با فناوری هوش مصنوعی بهینه شده است.

این آپدیت چه تغییراتی در لنوو Z5 ایجاد خواهد کرد؟

به این ترتیب کاربران لنوو Z5 به زودی می توانند از ویژگی های جذاب این آپدیت در رابط کاربری ZUI 10 استفاده کنند. با آپدیت سیستم عامل، تغییراتی را نیز در رابط کاربری خواهید دید. به نظر می رسد لنوو در این آپدیت روی بهبود رابط کاربری و حرکت لمسی 4 بعدی، ردیاب کالری، پشتیبانی از پرداخت موبایل و حالت ویرایش دسکتاپ کار کرده است. مکانیزم های تشخیص چهره نیز در این گوشی ها بهبود بخشیده خواهد شد. لنوو ادعا می کند که پیشرفت های مهمی در این آپدیت از نظر عملکرد و کارایی باتری نیز خواهد داشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها