گوشی موبایل اکسپریا XZ4 با دوربین قدرتمند 52 مگاپیکسلی وارد بازار می شود

0
464
گوشی موبایل اکسپریا XZ4 با دوربین قدرتمند 52 مگاپیکسلی وارد بازار می شود

دوربین گوشی موبایل اکسپریا XZ4 با لنزهای بسیار قدرتمندی روانه بازار فروش می شود. قرار است این گوشی هوشمند در نمایشگاه MWC 2019 به صورت رسمی معرفی شود. باید منتظر ماند و دید آیا این پرچمدار جذاب می تواند فروش خوبی را برای کمپانی سونی به همراه آورد یا خیر. امروز اخبار جالبی در مورد لنزهای این محصول به صورت رسمی منتشر شد که قصد داریم بخشی از آن را مورد بررسی قرار دهیم.

طبق اطلاعات موجود، گوشی موبایل اکسپریا XZ4 در تاریخ 25 فوریه به صورت رسمی معرفی می شود. همچنین همانطور که بیان شد، این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. طبق اخبار موجود، سونی قصد دارد برای این گوشی هوشمند از یک لنز 52 مگاپیکسلی استفاده کند. این لنز به نظر نسخه ارتقا یافته سنسور IMX 586 است که روی پرچمدار گوشی های آنر مورد استفاده قرار گرفته است.

دوربین گوشی موبایل اکسپریا XZ4 چه شرایطی خواهد داشت؟

بر اساس اخبار موجود، لنز 52 مگاپیکسلی قدرتمند این گوشی هوشمند، دارای دریچه دیافراگم 1.6 است که می تواند یک خبر خوب برای کاربران به شمار رود. در کنار این لنز شاهد یک لنز 16 مگاپیکسلی هستیم. در واقع این لنز سنسور تله فوتو است و لنز آخر نیز سنسور ToF است. این لنز 0.3 مگاپیکسلی این روزها یک لنز پرطرفدار در میان سازندگان گوشی های هوشمند به شمار می رود.دوربین گوشی موبایل اکسپریا XZ4 چه شرایطی خواهد داشت؟

با این تفاسیر به نظر می رسد دوربین گوشی موبایل اکسپریا XZ4 سونی به عنوان یکی از برترین دوربین های گوشی های هوشمند معرفی شود. البته نسخه های قبلی پرچمداران این برند قدرتمند نیز مورد تایید بسیاری از کاربران قرار گرفت اما بسیاری از وب سایت های مشهور، دوربین پرچمداران این برند را مورد بررسی قرار نمی دهند.

در کنار دوربین گوشی موبایل اکسپریا XZ4، پرچمدار سونی قابلیت های بسیار خوبی دارد که می تواند شرایط خیره کننده ای را برای کاربران رقم بزند.

این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد و از پنل اولد بهره می برد. سونی برای این گوشی هوشمند از نسبت تصویر 21 به 9 بهره می برد و رزولوشن آن نیز 3360 در 1440 پیکسل است. سونی برای این پرچمدار خود از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 استفاده کرده است که بدون شک شرایط خیره کننده ای را برای کاربران رقم خواهد زد.

سونی طی سال های اخیر از پردازنده های پرچمدار کمپانی کوالکام بهره می برد و در این گوشی هوشمند نیز شاهد پردازنده اسنپدراگون 855 خواهیم بود. این پردازنده بدون شک می تواند تمام نیازهای کاربران را برطرف کند. این گوشی هوشمند به نظر در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش شود، اما نسخه پایه این محصول با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار فروش خواهد شد. چند روز پیش بود که باتری این گوشی هوشمند نیز مشخص شد؛ سونی برای این گوشی هوشمند از یک باتری 4400 میلی آمپری بهره خواهد برد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها