دوشاخه هوشمند کنترلگر

0
504
دوشاخه هوشمند کنترلگر|کالاسودا

دوشاخه هوشمند کنترلگر|کالاسوداکالاسودا – دوشاخه هوشمندی به نام Wemo طراحی شده است که به شما اجازه میدهد دستگاه هایتان را از راه دور کنترل کنید.

آیا تا کنون برایتان پیش آمده که اتو را روشن گذاشته باشید و بعد از بیرون رفتن از منزل، یا هنگامی که سرکار رسیدید، متوجه این موضوع شده باشید؟

 ابزاری به نام Wemo طراحی شده است که به شما اجازه میدهد با استفاده از گوشی هوشمندتان بتوانید ابزارهای الکترونیکی خانه تان را از راه دور در هرکجای دنیا کنترل کنید. این روشی آسان و کم هزینه برای هوشمند شدن وسایل الکترونیکی است! دوشاخه Wemo یک کلید هوشمند روی خروجی خود دارد که میتواند خاموش و روشن شود. هنگامی که فراموش میکنید، دستگاه برقی خود مانند کتری برقی، اتو یا … را خاموش کنید، میتوانید از طریق اپلیکیشن این کار را انجام دهید.

همینطور برعکس این کار نیز ممکن است، اگر میخواهید هنگامی که به خانه میرسید با یک فنجان چای گرم از خود پذیرایی کنید، میتوانید تا پیش از رسیدن به خانه از طریق گوشی خود و این دوشاخه کتری برقی خود را روشن کنید. Wemo همچنین با دستیارصوتی الکسا نیز هماهنگ میشود و با فرمان صوتی هم کار میکند. این ابزار 55 دلار قیمت دارد اما اکنون با 20 دلار تخفیف و قیمت 35 دلاری در آمازون به فروش میرسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها