دوچرخه الکتریکی جنرال موتور با باتری قدرتمند

0
1906
دوچرخه الکتریکی جنرال موتور با باتری قدرتمند

دوچرخه الکتریکی جنرال موتور با باتری قدرتمندکالاسودا – شرکت جنرال موتور بعد از خودروهای الکتریکی Chevy Bolt جدید خود در سال آینده، از دو دوچرخه الکتریکی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

جنرال موتورز روز جمعه اعلام کرد که دو دوچرخه الکتریکی خود را به صورت متصل و یکپارچه خواهد کرد و یکی از آنها ویژگی  چند لایه شدن و دیگری حالت فشرده خواهد داشت. جزئیات کامل خبر در مورد موتور، بدنه و باتری و … در حال حاضر در دسترس نیست، اما گمانه زنی ها در مورد آینده این دوچرخه های الکتریکی در طول سال ها وجود داشته است. سال گذشته علامت تجاری و پتنت این محصول برای هواداران دوچرخه های الکتریکی جنرال موتورز رونمایی شد.

در سال 2015، واشنگتن پست در این مورد نوشت: «شرکت جنرال موتورز در پی رونمایی از یک سرویس دوچرخه الکتریکی است که می توان آن را شبیه به سرویس کرایه دوچرخه GoBike شرکت فورد دانست.

هدف جنرال موتور از طراحی دوچرخه الکتریکی

حالا می دانیم که در مورد چه محصولی حرف می زنند، اما هنوز ابهاماتی در مورد تبدیل شدن این دوچرخه ها به یک پلتفرم به اشتراک گذاری آنلاین دوچرخه وجود دارد. هانا پاریش، مدیر بخش راه حل های حمل و نقل شهری جنرال موتورز در این باره بیان کرد که هدف جنرال موتور از این کار کمک به افرادی است که در سراسر دنیا خواهان پیدا کردن راهی ساده برای عبور و مرور هستند که آن را متناسب با زندگی روزمره خود یکپارچه کنند. او بیان کرد که محاسبه نرخ این دوچرخه ها به این صورت است که بر اساس ابتدا و انتهای مسافت مقصد می توانند کرایه آنلاین را حساب کنند.

دوچرخه الکتریکی جنرال موتور با باتری قدرتمند

چرا کاربران دوچرخه سوار نمی شوند؟

این دوچرخه ها توسط طراحان اتومبیل های جنرال موتورز طراحی شده اند، به طوری که حس می کنید درون یک خودرو هستند. این دوچرخه ها همچنین دارای چراغ های جلو و عقب LED قابل شارژ هستند که برای کمک به تهدیدات مرتبط با نگرانی های ایمنی به کار می رود. پاریش در این باره بیان کرده است که بسیاری از مردم دلیل اینکه نمی خواهند دوچرخه سوار شوند را ترس از برخورد با خودرو می دانند. دلیل دوم را نیز عرق کردن حین پدال زدن می دانند که دوچرخه های الکتریکی این مشکل را با کمک پدال های الکتریکی و باتری های قدرتمند خود برطرف کرده اند.

موتور این دوچرخه ساخت خود شرکت جنرال موتور است اما دوچرخه ها فاقد برند هستند. قیمت و تاریخ انتشار این دوچرخه الکتریکی فعلا مشخص نیست.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها