دوچرخه های برقی Citi Bikes زمستان به نیویورک مهاجرت می کنند

0
410

بازگشت دوچرخه‌های برقی Citi Bikes به نیویورک نزدیک است. در ماه آوریل سال گذشته، هزاران دوچرخه برقی پدالی از این سرویس خارج شدند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، این اتفاق پس از ماجرایی روی داد که در آن ها ده ها نفر از مردم به دلیل شکایت از سخت بودن ترمز های این دوچرخه آسیب دیدند. اما اکنون این ترمزها درست شده و صدها دوچرخه برقی با شروع زمستان در ایستگاه های سیتی بایک مستقر در شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان نیویورکی خواهند بود.

چندی پیش نیز پس از خبر جمع شدن دوچرخه های الکتریکی به دلیل آتش سوزی باتری و خارج شدن از سرویس، این دوچرخه ها به سانفرانسیسکو بازگشتند.

دوچرخه های برقی سیتی بایک نیویورک و Bay wheel سانفرانسیسکو هر دو توسط شرکت Motivate اداره می شوند؛ شرکتی که متعلق به Lyft است. سیتی بایک می‌گوید بازطراحی ترمز دوچرخه های خود را مجدد انجام داده و اکنون با یک منبع باتری متفاوت کار می‌کند.

سخنگوی این شرکت نیز بیان کرد: “ما انتظار داریم که در زمستان صدها دوچرخه الکتریکی را به بازار عرضه کنیم و به تدریج به یک ناوگان بزرگتر بپیوندیم. از تاخیر به وجود آمده متاسفیم و از صبوری شما قدردانی می‌کنیم.”

این شرکت همچنین هزینه 2 دلاری که روی اجاره دوچرخه ها اعمال می شود را برداشته است و در این مورد می گوید:”ما بازخورد شما را شنیدیم. بسیاری از کاربران از این ناراحت بودند که برای هر بار انتخاب دوچرخه الکتریکی باید مبلغی را پرداخت کنند. اما قیمتگذاری جدید به نفع مشتری است.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها