دو ترفند جالب برای کاربران تلگرام

0
305

telegramکالاسودا- امروزه در بسیار از کشورها شبکه های اجتماعی جایگاه خاصی در بین عموم مردم دارند.در کشور ما نیز تلگرام بسیار پرطرفدار و به نوعی پر کاربرد ترین نرم افزار شبکه اجتماعی محسوب می شود.
نرم افزار تلگرام به وسیله ربات ها و قابلیت های ناشناخته خود همواره جذابیت های خاص خود را دارد .حال می خواهیم به بررسی دو قابلیت جالب این نرم افزار بپردازیم.
چگونه ارسال با دکمه اینتر تلگرام دسکتاپ را فعال یا غیر فعال کنیم؟

در بسیار مواقع دکمه اینتر باعث سریع تر ارسال شدن مطلب  می شود اما در تلگرام دسکتاپ زیاد این قابلیت مورد توجه نیست.زیرا در بسیاری موارد نیاز است که بین متن یک خط کامل خالی باشد و در تلگرام دسکتاپ بسیار دشوار است این کار و کاربران ترجیه می دهند با دکمه اینتر این فاصله ایجاد شود برای این روش مراحل زیر را طی می کنیم.
ابتدا به صفحه اصلی تلگرام رفته و در گزینه تنطیمات وارد می شویم حال به سراغ گزینه Send by enter رفته و آن با انتخاب Send By CTRL+Enterغیر فعال میکنیم. حال بعد از انجام این فعالیت به صفحه چت رفته خواهید دید که با گزینه Enter یک خط اشاره گر شما پایین آمده و با گزینه CTRLو Enter مطلب ازسال می شود

telegramنحوه افزودن لایک و دیس لایک به مطالب خود
یک روش بسیار جذاب برای مطلع شدن از سلایق دیگران در ارتباط با مطالب خود در گروه ها یا کانل های تلگرام افزودن اموجی ها در کنار مطالب است برای انجام این کار ربات@likeرا جستجو کرده سپس گزینه startرا انتخاب کنید در مرحله بعد مطلب خود را برای ربات ارسال کرده و بعد از شناسائی مطلب توسط کانال اموجی های مورد نیاز خود را ارسال کنید شما قادر به ارسال 6 اموجی هستید بعد از چند لحطه مطلب نهایی برای شما ارسال می شود می توان آن را برای کانال خود ارسال کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها