دو ساعت جدید هوشمند هوآوی GT2 PRO و آنر GS PRO

0
1140

غول فناوری چینی، هوآوی، در مرحله بسیار سختی قرار دارد و با تحریم‌های آمریکا؛ شرایط کاری سختی را پشت سر می‌گذارد؛ اما خبرها حاکی از رونمایی از دو ساعت هوشمند جدید است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، در این راستا هوآوی پیشرفت‌های زیادی داشته و ساعت‌های هوشمند جدیدی را عرضه خواهد کرد. آخرین گزارش نشان می‌دهد که Huawei Watch GT2 Pro و Honor Watch GS Pro دارای گواهینامه EEC هستند.

متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های دو ساعت “Pro” از هواوی و آنر موجود نیست. با این حال، Huawei Watch GT2 Pro و Honor Watch GS Pro احتمالاً به زودی وارد بازار خواهند شد.

ویژگی‌های نسل قبلی این ساعت‌ها به شرح زیر است:

Huawei Watch GT2

یکی از مهمترین نکات برجسته در مورد Huawei Watch GT2 این است که قابلیت مدیریت چرخه قاعدگی زنان را در خود جای داده است. علاوه بر این، دارای ویژگی نظارت به ضربان قلب بوده و برای کاربران دارای سابقه فیبریلاسیون دهلیزی مفید است و می‌توانند خطر بروز حملات بعدی فیبریلاسیون دهلیزی را در زمان واقعی پیش بینی کند و هشدار دهد.

Huawei Watch GT 2E

ساعت Huawei Watch GT 2e، طراحی دکمه گرد را حفظ کرده و از یک حاشیه نازک‌تر استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند از تراشه داخلی Kirin A1 هوآوی کم مصرف هواوی استفاده می‌کند و طبق گفته این شرکت، باتری Huawei Watch GT2e می‌تواند به مدت 2 هفته به طور مداوم با استفاده متوسط روشن بماند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها