دیسنی جزئیات جدیدی از برنامه های استریم خود منتشر کرد

0
299

کالاسودا – باب ایگر، مدیر عامل شرکت دیسنی اعلام کرد که این سرویس استریم جدید که قرار است سال آینده راه اندازی شود، بزرگترین اولویت این شرکت در سال 2019 بوده است.

استریم جدید این شرکت شامل حق رای دیگر شرکت ها مانند دیسنی، مجموعه جنگ ستارگان مارول و … است تا بتواند با قرارداد توافق توزیع کنونی به رقابت جدی با نتفلیکس در این زمینه بپردازد. در واقع علاوه بر فیلم ‌های شرکت والت دیزنی، این کمپانی در حال ساخت چندین سریال از جمله سریال Star Wars (جنگ ستارگان) به‌ همراه سریال انیمیشنی کمپانی هیولاها، فیلم High School Musical (دبیرستان موزیکال) و یک سریال بدون عنوان و نام براساس کامیک‌های مارول است. دیزنی به دنبال کیفیت بالای محصولات فیلم و سریال این شبکه استریم مانند محصولات سینمایی خود است و تصمیم ندارد که با سرعت بخشیدن به ساخت هر یک از فیلم‌ ها و سریال‌ ها برای انتشار زودتر، به کیفیت آن‌ ها ضربه بزند و احتمال اکران تا پیش از سال 2019 وجود ندارد.

در حالی که تا کنون نام دقیق و قیمت این استریم جدید مشخص نیست، دیسنی اعلام کرده است که این سرویس جدید در سه ماهه چهارم سال 2019 عرضه خواهد شد. همچنین دیسنی قصد دارد که به سهامدار اصلی این سرویس استریم تبدیل شود.

رقابت با رقبای سر شناس

به تازگی این شرکت، شرکت BAMTech که یک شرکت متخصص در زمینه ارائه رویکردهای استریم است به دیسنی برای ورود به این بازار کمک میکند. این شرکت اخیرا توسط دیسنی خریداری شده و در حال آماده سازی برای ورود به بازار تحت سلطه نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو است. این دو سرویس به ترتیب با 130 و 100 میلیون مشترک، بخش عمده ای را صنعت اشتراک ویدئو را تشکیل می دهند. دیسنی در مقایسه با این دو پلتفرم مزیتی در ارائه خدماتی دارد که دارای حق امتیاز خود هستند.

دیسنی علاوه بر راه اندازی سرویس استریم خود، قصد دارد که سهام اکثریت را در Hulu  بگیرد. این شرکت  30 درصد سهام فاکس را خرید تا تبدیل به سهامدار عمده با سهام 60 درصدی این شرکت شود. دیسنی قصد دارد که از این خرید به عنوان یک فرصت برای گسترش خدمات خود در سرویس استریم استفاده کند و کاربران قدیمی خود را نیز به این سرویس متصل کند تا از خدمات جدید این شرکت استفاده کنند. نرخ اشتراک ماهیانه و سالیانه فعلا مشخص نیست. اما دیزنی مدعی است که هزینه این سرویس از هزینه سرویس نتفلیکس ارزان ‌تر خواهد بود و مشترکان آن قرار نیست هزینه هنگفتی را بپردازند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید