ذائقه خریدارهای آمریکایی موبایلی شده است

0
319
ذائقه خریدارهای آمریکایی موبایلی شده است|کالاسودا

ذائقه خریدارهای آمریکایی موبایلی شده است|کالاسوداکالاسودا_پژوهش های بازار خرید ایالات متحده و البته بررسی های ذائقه خرید خریدارهای آمریکایی نشان  می دهد ، آن ها بیش از آن که به خرید حضوری معتقد باشند به خرید از طریق موبایل های خود تمایل نشان می دهند .

شاید اکنون پس از تب و تاب جمعه سیاه و البته در آستانه سال نوی میلادی فرصت مناسبی باشد تا بسیاری از فروشندگان مطلع شوند کدام شیوه خرید بین خریدارهای آمریکایی پر طرفدار تر است .

در همین راستا ، روز گذشته ، وبسایت اسپاتیفای نیز اعلام کرده برای اولین بار بخش اعظم خریدهای انجام شده در  روزهای پرفروش هفته های جاری از طریق گوشی های موبایل و هوشمند  و تبلت صورت گرفته است.

جالب است که حتی برخی موارد خرید خودرو از تسلا موتورز هم به همین شیوه انجام شده است . بنابراین به نظر می رسد ، در روزهای اخیر و با از راه رسیدن مناسبت  های خرید ، بزرگترین فروش آنلاین در تاریخ  آمریکا رقم خورده است .

در این میان بر حسب آمارها بیشترین محصولات خریداری شده  آنلاین  شامل انواع مختلفی از لپ تاپهای کروم، آی پد اپل، تبلت های سامسونگ، ایر پادهای اپل، هدست های واقعیت مجازی سونی و برخی کنسول های بازی ویدئویی می شد .

این تمایل شدید خریداران برای استفاده از ابزارهای هوشمند مثل موبایل و تبلت ، در نوع خود بسیار جالب است . درواقع به نظر می رسد عرضه برنامه های موبایلی متعدد و از راه رسیدن سیستم های پرداخت دیجیتال خرید موبایلی را ساده تر از گذشته کرده است. بررسی تحلیلی تازه شرکت ادوبی هم نشان می دهد ۷۵ درصد از خریداران روزهای شلوع خرید آنلاین  گفته اند در آینده بیشتر احتمال می دهند که با گوشی خود خرید کنند تا با استفاده از رایانه رومیزی.

میزان خریدهای انجام شده  به این شیوه برابر است  با ۶.۵۹ میلیارد دلار،  اما ۲ میلیارد دلار از این خریدها با استفاده از گوشی و تبلت صورت گرفته که در نوع خود بی‌سابقه است.

.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها