آموزش ذخیره سازی GIF ها از توییتر به صورت گام به گام

0
2029
آموزش ذخیره سازی GIF ها از توییتر به صورت گام به گام

ذخیره سازی GIF ها یکی از مواردی است که می تواند کاربران بسیاری را به سمت خود بکشاند، Gif یا همان تصویر متحرک به خوبی می تواند فضایی دوستانه برای شما ایجاد کند و به خوبی می توانید با استفاده از این تصاویر و ارتباط آن ها با پیام های خود جذابیت های بیشتری را برای کاربران به همراه آورید.

به طور کلی به دو صورت می توانید به ذخیره سازی تصاویر متحرک بپردازید، روش اول زمانی است که از کامپیوتر خود از توییتر استفاده می کنید و در روش دوم نیز زمانی خواهد بود که با گوشی هوشمند خود به ذخیره سازی این فایل ها خواهید پرداخت. امروز قصد داریم به بررسی هر دو روش بپردزایم.

ذخیره سازی تصاویر متجرک با استفاده از وب سایت

یکی از بهترین روش ها برای ذخیره سازی تصاویر متجرک استفاده از وب سایت ezgif.com است. با استفاده از این سایت می توانید به سادگی تصاویر مورد نیاز خود را در قالب Gif ذخیره سازی کنید.

در ابتدا باید تصویر متجرکی که در توییتر مد نظر دارید را انتخاب کرده و لینک URL آن را کپی کنید.

به آدرس ezgif.com/optimize مراجعه کنید.

در بخشی که از شما خواسته paste the image URL یا بخشی که برای شما در نظر گرفته شده است لینک خود را کپی کنید.

حال گزینه Upload را انتخاب کنید.

زمانی که این فرایند تمام شد شما می توانید نتیجه خروجی خود را در بخش پایین textbox در همان صفحه مشاهده کنید. در این بخش می توانید به سادگی با کلیک راست روی تصویر متحرک و انتخاب گزینه save image تصاویر مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ذخیره سازی تصاویر متجرک با استفاده از وب سایت

ذخیره سازی تصاویر متجرک با استفاده از نرم افزار

اگر از نرم افزار توییتر در گوشی هوشمند خود استفاده می کنید و قصد ذخیره سازی تصاویر را دارید می توانید با استفاده از نرم افزار TWEET2GIF که در استور رسمی گوگل وجود دارد به سادگی تصاویر متحرک را با خروجی های MP4 و همچنین Gif ذخیره سازی کنیم.

ذخیره سازی تصاویر متجرک با استفاده از نرم افزار

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها