راز بی صدا بودن نسل بعدی Ghost رولز رویس

0
1503

سدان آینده Ghost رولز رویس، با طراحی مینیمالیست و ویژگی‌های عالی یکی از خودروهای جذاب در جهان خواهد بود. این خودرو یک سدان بی صدا و بدون لرزش است؛ مخصوصاً برای افرادی که در صندلی عقب خودرو نشسته‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، سکوت پایه و اساس این وسیله‌ی نقلیه است. Ghost در یک قاب فضایی سفت و سخت از آلومینیوم ساخته خواهد شد. این ماده نه تنها از فولاد سبک‌تر است بلکه رانندگی بهتر و مصرف سوخت پایین‌تری را به ارمغان می‌آورد و در نهایت سر و صدای کمتری نیز منتقل می‌کند.

مواد و طراحی به کار گرفته شده در این سدان به گونه‌ای است که وقتی درون آن نشسته‌اید در سکوت کامل هستید. شیشه پنجره‌های چند لایه، بیشتر سر و صداها را مسدود می‌کند. مواد به کار گرفته شده در سقف؛ درب و جاهای دیگر بدنه نیز به کاهش صدا کمک خواهند کرد.

برای ایجاد سکوت بیشتر، مهندسان رولز رویس همچنین در مورد هر مؤلفه وسیله نقلیه تحقیق کردند تا ببینند آیا این اجزا سر و صدایی ایجاد می‌کند یا خیر. به عنوان مثال، مجاری HVAC (فناوری گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع) در سدان آینده به عنوان منبع صدای ناخواسته کشف شد و در نتیجه دوباره طراحی شد. حتی درایو اتومبیل مورد بررسی قرار گرفت.

این تلاش وسواس انگیز برای بی صدا کردن خودرو تحسین برانگیز است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها